arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

مرتضي حاجي پس از ٤٠ سال مسئوليت اجرايي: فرد قابل اعتماد نداشتم؛ پسرم را رييس دفترم كردم!

حاجی در پاسخ به اینکه آیا پسرش با رانت و سفارش خودش در روزنامه همشهری کار می‎کند گفت: باتوجه به اینکه در مسئولیت دفتر به یک فرد مورد اعتماد احتیاج داشتم پسرم را با خودم به روزنامه همشهری آوردم و قطعا روزی که مسئولیتم در این روزنامه به پایان برسد پسرم را هم با خودم می‎برم. وی درباره وضعیت دامادهایش خاطرنشان کرد: آنها در شرکت‎‎های خصوصی مشغول به فعالیت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرتضي حاجي پس از ٤٠ سال مسئوليت اجرايي: فرد قابل اعتماد نداشتم؛ پسرم را رييس دفترم كردم!مرتضی حاجی مدیرمسئول روزنامه همشهری درباره آخرین وضعیت فرزندان خود در پاسخ به کمپین " فرزندت کجاست " اظهارکرد: بنده دارای سه فرزند هستنم که دو تا از آنها دختر و یکی پسر است.

وی تصریح کرد: یکی از دخترانم دارای مدرک فوق لیسانس و دیگری مدرک کاردانی دارد ولی هر دو خانه‎دار هستند و دارای شغل و منصب خاصی نیستند.

مدیرمسئول روزنامه همشهری خاطرنشان کرد: تک پسر بنده نیز دارای مدرک مهندسی مکانیک است و به صورت موقت مسئول دفتر بنده در روزنامه همشهری است.

حاجی در پاسخ به اینکه آیا پسرش با رانت و سفارش خودش در روزنامه همشهری کار می‎کند گفت: باتوجه به اینکه در مسئولیت دفتر به یک فرد مورد اعتماد احتیاج داشتم پسرم را با خودم به روزنامه همشهری آوردم و قطعا روزی که مسئولیتم در این روزنامه به پایان برسد پسرم را هم با خودم می‎برم.

وی درباره وضعیت دامادهایش خاطرنشان کرد: آنها در شرکت‎‎های خصوصی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرمسئول روزنامه همشهری درباره اینکه آیا فرزندان و یا دامادهایش سفر خارجی داشتند گفت: قطعا به تناسب شغل دامادهایم آنها سفرهای خارجی داشتند اما هیچکدام از این سفرها با هزینه دولتی نبوده و آنها در مناصب دولتی هیچ سمت و یا پست خاصی ندارند.

منبع: خبرفوری

نظرات بینندگان