arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بررسی امکانات موبایل گلکسی اس 10 تا توییت جنجالی ایلان ماسک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت سامسونگ اعلام کرد که برخلاف انتظارات، گوشی گلکسی اس 10 نخستین گوشی 5G این شرکت نخواهد بود. این موضوع در شرایطی مطرح می شود که اغلب  پیش بینی ها بر خلاف این ادعا بود .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نشریه فارین پالیسی در گزارشی به بررسی حجم بالای اطلاعاتی پرداخته که از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی و آنلاین منتشر می شود. در این مقاله بررسی شده است که آیا راهی برای پیشگیری از سواستفاده از این اطلاعات وجود دارد یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سوئیسی لاجیتک از جدیدترین شارژر بی سیم ویژه تلفن های هوشمند رونمایی کرده است.این شارژر هوشمند به کاربران اجازه می دهد همزمان چند آیفون را شارژ کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران نوعی برنامه کدنویسی طراحی کرده اند که می تواند دستخط برنامه نویسان را تشخیص دهد. این برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی یک انقلاب جذاب در دنیای کدنویسی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استفاده از ظرف های نگهداری دارو برای افراد سالمند بسیار کاربردی است. البته بسیاری از ما نیز در طول زندگی خود در هنگام بیماری از این ظرف ها استفاده می کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 ایلان ماسک توییت کرد: "من تسلا را با رقم سهام 420 دلار خصوصی در نظر گرفته ام و مطمئنم این یک سرمایه گذاری کاملا امن است." مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند و کاکتوسی موسوم به "Nido Cuckoo"  یکی از جالب ترین ابزارها و وسایل تزئینی هوشمند است که به تازگی وارد  بازار شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان