arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

نگاهی به بازار داغ گمانه زنی ها در خصوص گلکسی S10 / سامسونگ با دوربین سه گانه بازار موبایل را تسخیر می کند؟

پیش بینی می شود گلکسی S10 سامسونگ طی سال آینده تنها گوشی تلفن همراه با دوربین 3 گانه باشد که به بازار فناوری ارائه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیش بینی می شود گلکسی S10 سامسونگ طی سال آینده تنها گوشی تلفن همراه با دوربین 3 گانه باشد که به بازار فناوری ارائه می شود.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شواهد و قراین حکایت از آن دارند که چشم بادامی ها برنامه ای ویژه برای سوگلی بعدی خود دارند. یک گزارش کره ای می گوید که میان رده بعدی سری Galaxy A احتمالا با دوربین سه گانه پشتی همراه است.
در حال حاضر هوآوی P20 Pro تنها مدل گوشی است که لقب دوربین سه گانه را یدک می کشد. اما سامسونگ نیز برای عقب نماندن از بازار فناوری قصد دارد، نخستین موبایل دارای دوربین 3 گانه خود را اوایل سال آتی به بازار فناوری معرفی کند. اگرچه بعید به نظر می رسد این شرکت نخستین و تنها شرکت فعال در این حوزه باشد

احتمالات حکایت از آن دارند که این دوربین سه گانه جدید شامل یک لنز 13 مگاپیکسلی، یک لنز با زاویه دید 12 مگاپیکسلی و یک لنز با وضوح 16 مگاپیکسل فوق العاده بزرگ است.افزون بر این ها، دوربین پیشرفته مذکور، تصاویر را در نور کم با کیفیتی بسیار بالاتر ارائه می دهد و دارای زوم اپتیکال است.

سامسونگ همزمان در حال کار روی سه مدل مختلف از گلکسی S10 است. یعنی Galaxy S10، Galaxy S10 Plus و احتمالا نوع Galaxy S10 Lite. بر اساس این گمانه زنی ها، دوربین های سه گانه می تواند یکی از ویژگی های برجسته گوشی های سامسونگ در سال آینده باشد. شرکت سامسونگ هنوز در این خصوص به طور رسمی اظهار نظر نکرده است.

 

نظرات بینندگان