arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
دبیر ستاد مرکزی اربعین:

"هزینه روادید اربعین کاهش نیافته است"

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تصحیح خبر منتشره شده به نقل از نخست وزیر کشور عراق مبنی بر کاهش هزینه روادید اربعین سال جاری، گفت: این موضوع صحت ندارد و تنها با پیگیری‌های ستاد مرکزی اربعین، ۱۰ دلار مصوب سال جدید عراق برای مسافرین، برای زائرین اربعین به یک دلار کاهش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تصحیح خبر منتشره شده به نقل از نخست وزیر کشور عراق مبنی بر کاهش هزینه روادید اربعین سال جاری، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و تنها با پیگیری‌های ستاد مرکزی اربعین، ۱۰ دلار مصوب سال جدید عراق برای مسافرین، برای زائرین اربعین به یک دلار کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اخبار منتشر شده در شبکه خبر به نقل از حیدر العبادی نخست وزیر کشور عراق مبنی بر کاهش هزینه‌های اربعین صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه روادید کشور عراق پیش از این ۴۰ دلار بود که از امسال در طرح جدیدی با عنوان پنجره واحد مبلغ ۱۰ دلار نیز بر هزینه ورودی تمام مسافرین به این کشور اضافه شده است.

حیدری تاکید کرد: ستاد مرکزی اربعین در همین راستا، با رایزنی‌های متعدد و هماهنگی با مسئولان کشور عراق توانست این ۱۰ دلار را به یک دلار کاهش دهد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین افزود: هزینه روادید اربعین امسال با احتساب یک دلار طرح پنجره واحد، ۴۱ دلار است.

نظرات بینندگان