arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

یوتیوب به کاربران انعام می دهد / تلاش برای افزایش کاربران / تبلیغ افزونه ها

یوتیوب برای ایجاد فضای رقابتی در پلتفرم های موجود در تلاش است تا همیشه در صدر خبرها بماند و کاربران ارتقاهای این برنامه را فراموش نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یوتیوب برای ایجاد فضای رقابتی در پلتفرم های موجود در تلاش است تا همیشه در صدر خبرها بماند و کاربران ارتقاهای این برنامه را فراموش نکنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، یوتیوب به تولیدکنندگان محتوا مبالغی را پرداخت می کند تا این شرکت و افزونه های آن را تبلیغ کند.

این پلتفرم گوگل به تولیدکنندگان محتوا مبالغ زیادی را ارائه می کند تا ترغیب شوند مطالب یوتیوب را تبلیغ کنند.این موضوع می تواند باعث جدایی اینفلوئنسر از شبکه های رقیب و اضافه شدن آنها به شبکه یوتیوب شود.

اخیرا یوتیوب بخش Tip (انعام) را به لایو خود اضافه کرده است تا افرادی که تولید کننده محتوا هستند بتوانند در زمان اجرای لایو هم درآمدزایی داشته باشند.این کمپانی امیدوار است که تولیدکنندگان زمان بیشتری در یوتیوب باقی بمانند.

با این که موضوع مذکور سر و صدای بسیاری در فضای مجازی ایجاد  کرد ولی هنوز مورد استقبال کاربران مشهور یوتیوب قرار نگرفته است.شاید علت این موضوع این است که حدود ۳۰ درصد از پول های پرداختی  کاربران به حساب یوتیوب می رود و این موضوع می تواند مانعی بزرگ برای کاربران مشهور این شبکه باشد.

این شرکت با پرداخت مبالغی برای تبلیغ افرونه های خود تلاش می کند تا کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کند ولی امکان دارد این پروژه آینده ای موفق نداشته باشد.

 

 

نظرات بینندگان