arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
پس از رایزنی‌های مسئولان وزارت خارجه دو طرف؛

عربستان ۳ صیاد ایرانی را آزاد کرد

مدیر روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: سه صیاد این بندر که سال گذشته توسط گارد ساحلی عربستان دستگیر و بازداشت شده بودند، در هفته جاری آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند. قایق این صیادان خردادماه سال گذشته بر اثر جزر و مد دریا وارد مرزهای آبی عربستان شده بود که گارد ساحلی این کشور اقدام به دستگیری آنان کرد. حسین زارع، سهراب و حسین اصلانی صیادانی بودند که از اسکله جفره بوشهر برای ماهیگیری به دریا رفته بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: سه صیاد این بندر که سال گذشته توسط گارد ساحلی عربستان دستگیر و بازداشت شده بودند، در هفته جاری آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

اردشیر یاراحمدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: قایق این صیادان خردادماه سال گذشته بر اثر جزر و مد دریا وارد مرزهای آبی عربستان شده بود که گارد ساحلی این کشور اقدام به دستگیری آنان کرد.

وی ادامه داد: براساس قانون، کسانی که به این صورت دستگیر می‌شوند، باید مدتی در کشور مقصد توقیف باشند که این صیادان پس از گذراندن دوره محکومیت و براساس رایزنی‌های مسئولان وزارت امور خارجه دو طرف آزاد شدند.

حسین زارع، سهراب و حسین اصلانی صیادانی بودند که از اسکله جفره بوشهر برای ماهیگیری به دریا رفته بودند.

نظرات بینندگان