arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

آمریکا بار دیگر کره شمالی را با تحریم‌های جدید هدف گرفت

وزارت خزانه‌داری آمریکا سه شرکت و یک فرد را به اتهام همکاری در فعالیت‌های کشتی‌رانی مرتبط با کره شمالی در فهرست سیاه خود قرار داد. بنا بر اعلام دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، شرکت چینی «دالیان مون استار اینترنشال لوجیستیک تریدینگ»، شرکت سنگاپوری وابسته به آن به نام «سینسمز»، شرکت روسی «پروفینت»‌ مدیرکل آن به نام «واسیلی الکساندروویچ کولاچانوف» که تبعه روسیه می‌باشد را در فهرست نهادهای و اشخاص تحت تحریم خود قرار داد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمریکا بار دیگر کره شمالی را با تحریم‌های جدید هدف گرفتوزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه سیاست‌های خود در اعمال یکجانبه و فرامرزی سرزمین‌های خود علیه دیگر کشورها، سه شرکت بین‌المللی و یک فرد را به اتهام نقض تحریم‌های اعمالی بر کره شمالی، در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

بنا بر اعلام دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، شرکت چینی «دالیان مون استار اینترنشال لوجیستیک تریدینگ»، شرکت سنگاپوری وابسته به آن به نام «سینسمز»، شرکت روسی «پروفینت»‌ مدیرکل آن به نام «واسیلی الکساندروویچ کولاچانوف» که تبعه روسیه می‌باشد را در فهرست نهادهای و اشخاص تحت تحریم خود قرار داد.

آمریکا ادعا کرده است که این شرکت‌ها و فرد مورد تحریم در تسهیل فعالیت‌های کشتی‌رانی مرتبط با کره شمالی دست داشته‌اند و تحریم‌های ایالات متحده و سازمان ملل را نقض کرده‌اند.

براساس اعلام دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، هرگونه مایملک و منافع متعلق به این نهادهای و افراد که در اختیار یا کنترل اشخاص آمریکایی یا در ایالات متحده قرار دارند مسدود می‌شوند و افراد آمریکایی به صورت کلی از هرگونه تعامل با این شرکت‌ها و افراد منع می‌شوند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان