arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

احمدی‌نژاد: بچه‌های من همه ایران و مهندس هستند و با حداقل حقوق مشغول به کارند

محمود احمدی‌نژاد به هشتگ «فرزندت کجاست» پاسخ داده است و بار دیگر پیکان انتقادات خود بعد از ریاست جمهوری را به سمت سیاسیون کشور گرفت و از آنها پرسید از کجا آورده‌اید؟ او ادامه داد: بچه های من همه ایران و مهندس هستند؛ در یک شرکتی هم با حداقل حقوق مشغول به کار هستند. او بیان کرد: یک عده خودشان و بچه هایشان در خارج از ایران زندگی های آنچنانی دارند در حالی که اینجا مردم در فشار هستند؛ اصلا ثروتت شمارش نمی شود؛ از کجا آورده ای؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود احمدی‌نژاد به هشتگ «فرزندت کجاست» پاسخ داده است و بار دیگر پیکان انتقادات خود بعد از ریاست جمهوری را به سمت سیاسیون کشور گرفت و از آنها پرسید از کجا آورده‌اید؟

محمود احمدی نژاد که این روزها با صحبت های انتقادی اش نقش اپوزیسیون درون نظام را به خود گرفته است در مصاحبه ای با خبرفوری به هشتگ «فرزندت کجاست» پاسخ داد و گفت: به خدا خیلی بده که شما به عنوان یک رسانه برای تطهیر ملت مجبور شوبد از مسوولان بپرسید فرزندت کجاست.

او ادامه داد: بچه های من همه ایران و مهندس هستند؛ در یک شرکتی هم با حداقل حقوق مشغول به کار هستند.

رئیس دولت نهم و دهم در بخش دیگری از این گفت‌وگو بیان کرد: یک عده خودشان و بچه هایشان در خارج از ایران زندگی های آنچنانی دارند در حالی که اینجا مردم در فشار هستند؛ اصلا ثروتت شمارش نمی شود؛ از کجا آورده ای؟

نظرات بینندگان