arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

شفر: باید از این شکست تجربه کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تحمل نخستین شکست فصل توسط تیمش برابر پارس جنوبی گفت: نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم در این دیدار بازنده نباشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وینفرد شفر پس از شکست یک بر صفر شامگاه پنجشنبه تیمش برابر پارس جنوبی به خبرنگران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی جم گفت: ابتدا به تیم حریف تبریک می گویم. در تمرینات صحبت کرده بودیم که زمانی ضربه خواهیم خورد که تیم حریف رو به پاس بلند بیاورد. برای گلی که به ثمر رسید مدافعان ما دیر رسیدند. آرمین دیر رسید اما مسئله ای نیست.

وی ادامه داد: در نیمه اول ما برای رسیدن به گل خیلی محکم نبودیم. اما در خصوص نیمه دوم چه می توانم بگویم. شانس های زیادی برای زدن گل های اول دوم و سوم داشتیم. در نیمه دوم خیلی خوب بودیم اما باختیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: هنوز کار تیم ساختن ما تمام نشده است. بازیکن عراقی ما تازه رسیده است. در نیمه اول تبریزی می خواست توپ به او برسد اما توپ ها را پشت سرش می انداختند. باید بیشتر کار کنیم تا مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد حل شود.

مرد آلمانی نیمکت استقلال در مورد اینکه چرا از الحاجی گرو در این دیدار استفاده نکردید گفت: قصد داشتم او را به میدان بفرستم اما پزشکان گفتند که کمی مصدومیت دارد و اگر به میدان برود ممکن است مصدومیتش تشدید شود و چند هفته ای از میادین دور شود.

شفر در مورد شکست تیمش در هفته چهارم گفت: خیلی خوب شد که ما در این مقطع شکست خوردیم و این اشتباه رخ داد. باید از این شکست تجربه کسب کنیم و در تمرینات طوری رفتار کنیم که مشکلات برای دیدارهای آینده کاهش پیدا کند.

وینفرد شفر خاطرنشان کرد: به علت فوت پدر فرشید باقری و غیبت این بازیکن ناچار شدیم تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کنیم که همین امر مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.

وی در مورد عملکرد رحمتی و اینکه حسینی می تواند در بازیهای آینده درون دروازه قررا بگیرد گفت: حسینی مصدومیت داشت و به همین خاطر نتوانست بازی کند. رحمتی در بازی اول خوب بود اما حسینی هم باید برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد نقش هواداران جم در شکست این تیم گفت: طرفداران هر دو تیم خوب بودند. آنها برای همه تیم ها مهم هستند و می توانند به فوتبال جذابیت بدهند. فوتبال رشته ای برای لذت بردن است نه اینکه روی سکوها خشونت را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تیمش در این دیدار برای رسیدن به گل به اندازه کافی شانس داشت، در پاسخ به سوالی که به نظر می رسید تیم شما زودتر به تعویض نیاز داشت گفت: شاید باید زودتر تعویض می کردم اما باید در مورد گرو با پزشک تیم صحبت می کردم. با این حال برای زدن گل به اندازه کافی شانس داشتیم. در نیمه اول سرعت پایینی داشتیم و نتوانستیم سرعت خوبی داشته باشیم. باید نقایص را برطرف کنیم تا در آینده نتیجه بگیریم.

وینفرد در مورد اعترض هایی که کنار زمین انجام می داد گفت: من اعتراض نمی کردم. ناراحتی من از این بود که بازیکنانم اشتباه می کردند وگرنه مشکلی با داوری نداشتم. داوری خوب بود.

وی در مورد اینکه آیا فکر نمی کنید که این شکست برای استقلال حاشیه درست کند گفت: اصلا. چرا باید حاشیه درست کند؟

وینفرد شفر در مورد عملکرد تیم در نیمه اول گفت: قبلا هم گفتم که مشکل اصلی ما این بود که تیم حریف رو به بازی با پاس های بلند آورد. ما این بازی را انالیز خواهیم کرد تا بازیکنان ضعف هایشان را ببینند و برای دیدارهای آینده بهتر شوند. یکی از بهترین مشکلاتی که ما داشتیم این است که بازیکنانی که الان در ترکیب ما هستند در اردوی تدارکاتی با ما نبودند.

شفر در مورد اینکه این مشکلات کی تمام می شود گفت: فکر می کنم تا بازی با السد این مشکلات تمام شود و برای این بازی آماده می شویم. 

نظرات بینندگان