arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
بازی های آسیایی 2018؛

تیم فوتبال امید عربستان، هم امتیاز ایران شد

تیم فوتبال امید عربستان (هم گروه ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی)، با برتری 3 بر صفر مقابل میانمار هم امتیاز امیدهای کشورمان در این دوره از بازی های آسیایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال امید عربستان، هم امتیاز ایران شددر ادامه رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از گروه F این مسابقات، تیم امید عربستان با نتیجه ای مشابه پیروزی امید ایران مقابل کره شمالی، میانمار را شکست داد تا هر دو تیم ایران و عربستان در امتیاز 4 و تفاضل گل به علاوه 3 برابر باشند.
دو تیم ایران و عربستان در نخستین بازی مرحله گروهی خود به تساوی بدون گل رسیده بودند.
به این ترتیب تیم های فوتبال میانمار و کره شمالی که هر کدام یک امتیاز دارند در دیدار پایانی مرحله گروهی باید به ترتیب مصاف امید ایران و عربستان بروند.
در دیگر دیدارهای فوتبال تیم های امید بحرین و قرقیزستان به تساوی 2 بر 2 رسیدند و تیم امید مالزی موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم کره جنوبی را شکست دهد.
همچنین در گروه A نیز دو تیم فوتبال امید هنگ کنگ و امید فلسطین به تساوی یک بر یک رسیدند و تیم اندونزی میزبان مسابقات 3 بر صفر لائوس را شکست داد.
تیم فوتبال امید ایران در دومین بازی مرحله گروهی ساعاتی پیش به مصاف کره شمالی رفت و با گل های «امیر روستایی»، «مهدی قائدی» و «عارف آغاسی» به پیروزی رسید.تیم کره شمالی از دقیقه 52 این دیدار به دلیل اخراج بازیکن خود بازی را 10 نفره پیگیری می کرد.
تیم فوتبال امید ایران در سومین دیدار مرحله گروهی خود از ساعت 14 روز دوشنبه 29 مرداد ماه به مصاف تیم میانمار می رود.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی فردا شنبه برگزار می شود و بیش از 11هزار ورزشکار در 40 رشته و 67 ماده ورزشی به طور رسمی رقابت های خود را در رشته های مختلف آغاز می کنند که پیش تر مسابقات فوتبال، بسکتبال، هندبال و واترپلو آغاز شده است.
کاروان ورزشی ایران نیز با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در این دوره از بازیها حضور دارد. نمایندگان کشورمان در 42 ماده ورزشی به مصاف حریفان می روند.

نظرات بینندگان