arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

«جیمیل» به روز رسانی شد / افزوده شدن «حالت محرمانه» / محو خودکار پیام ها در 3 ثانیه / ارسال ایمیل های مبتنی بر کد امنیتی

حالت جیمیل محرمانه وارد تلفن های همراه شد. سیستمی که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات ارسالی از موبایلشان را در عرض 3 شماره محو کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

حالت جیمیل محرمانه وارد تلفن های همراه شد. سیستمی که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات ارسالی از موبایلشان را در عرض 3 شماره محو کنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شاید پاک کردن برخی از اطلاعات جی میل برای کاربران بسیار مهم باشد.به خصوص اطلاعاتی که در قالب ایمیل وارد یا خارج صندوق پیام ها می شود. اما اگر روشی وجود داشته باشد که بتوان پیام ها را در عرض 3 ثانیه به طور خودکار پاک کرد چه؟

حالت محرمانه جیمیل دقیقا همان چیزی است که بسیاری از کاربران انتظارش را می کشیدند. افزونه ای فوق العاده که هم اکنون برای کاربران اندروید و iOS  در دسترس است.

حالت محرمانه هم اکنون در دستگاه های مختلف تلفن همراه  در دسترس است و می تواند به شما برای محافظت از اطلاعات حساس و پیشگیری از دسترسی های غیر مجاز کمک کند.

به عبارت دیگر، حالت محرمانه به شما امکان کنترل دقیق ایمیل های ارسالی را می دهد. می توانید ایمیل ها را بعد از مدت زمانی مشخصی ، شبیه پیام های اسنپ چت برای محو شدن خودکار تنظیم کنید .گیرنده قادر به ارسال، کپی، چاپ و یا دانلود یک پیام محرمانه نخواهد بود.

 

هنگام ارسال یک ایمیل محرمانه،می توانید درخواست رمز عبور SMS را برای باز کردن پیام داشته باشید. اگر شما این گزینه را انتخاب می کنید، گیرنده یک متن باید ابتدا رمز عبور دریافت کند و سپس  آن را برای باز کردن پیام وارد کند.

 

برچسب ها: فناوری ، جیمیل ، پیام رسان
نظرات بینندگان