arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان سوخت در مرز‌های آبی هرمزگان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و گفت: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند از قاچاقچیان سوخت را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده مرزبانی هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرز‌های آبی هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر خرم روی گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا و با توجه به پیامد‌های مخرب و تأثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان سوخت در استان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند از قاچاقچیان سوخت را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: با اقدام به موقع مرزبانان استان و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله‌های سوخت قاچاق در سواحل آب‌های قشم شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ خرم روی بیان کرد: در این عملیات یک فروند موتورلنج توقیف و ۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی با اشاره به برشمردن خسارات جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

نظرات بینندگان