arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فشار دولت ایالات متحده بر فیسبوک تا خودروی الکتریکی پورشه

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

دولت ایالات متحده برای شکستن رمزنگاری پیام های فیسبوک  این شرکت را تحت فشار قرار داده است. به نظر می رسد هدف اصلی شکستن رمز برخی پیام ها مسائل امنیتی و تسریع روند کشف جرائم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که شرکت گوگل روی طراحی جدیدترین دستیار صوتی هوشمند خود کار می کند. دستیاری که ترکیبی است از یک بلندگو به همراه صفحه نمایش.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی پورشه اطلاعاتی از جدیدترین خودروی تمام  الکتریکی این شرکت موسوم به «تایکان» را از طریق حساب توییتری خود منتشر کرد .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قرار است نسخه بعدی پیام و اس ام اس اندروید به روز رسانی شود  و در نتیجه به زودی  حالت تیره به این برنامه اضافه شده می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مودم اینترنت و پروکسی بی سیم  Acceleratorمی تواند تمامی مشکلات مرتبط با سرعت اینترنت را حل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی سناتورهای ایالات متحده از مدیران شرکت هایی مثل؛ فیس بوک، توییتر و گوگل درخواست کردند که هر چه سریعتر برای مسدود کردن صفحات مرتبط با چاپ سلاح های سه بعدی اقدام کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

حالت جیمیل محرمانه وارد تلفن های همراه شد. سیستمی که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات ارسالی از موبایلشان را در عرض 3 شماره محو کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان