arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

نعمتی: حزب رفاه ملت به قالیباف، لاریجانی یا ناطق وابستگی ندارد / اینکه می‌گویند دنبال حضور لاریجانی در انتخابات هستیم تکذیب می‌شود

یک عضو شورای مرکزی حزب رفاه ملت با اشاره به برگزاری کنگره و تشکیل شورای مرکزی این حزب گفت: قرار است فردا بعد از ظهر جلسه شورای مرکزی حزب برای انتخاب ارکان هیات رییسه برگزار شود. بهروز نعمتی یادآور شد: اگر حزبی بخواهد قوام داشته باشد باید به صورت طولانی مدت فعالیت کند. این که برخی می‌گویند ما به دنبال حضور آقای لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری هستیم تکذیب می‌شود و ایشان هم پدر معنوی ما نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نعمتی: حزب رفاه ملت به قالیباف، لاریجانی یا ناطق وابستگی ندارد / اینکه می‌گویند دنبال حضور لاریجانی در انتخابات هستیم تکذیب می‌شود

یک عضو شورای مرکزی حزب رفاه ملت با اشاره به برگزاری کنگره و تشکیل شورای مرکزی این حزب گفت: قرار است فردا بعد از ظهر جلسه شورای مرکزی حزب برای انتخاب ارکان هیات رییسه برگزار شود.

به گزارش ایسنا، بهروز نعمتی با بیان این‌که حزب رفاه ملت وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست، اظهار کرد: ما مستقل هستیم و به آقایان قالیباف، لاریجانی یا ناطق وابستگی نداریم و برنامه‌های خود را هم به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر حزبی بخواهد قوام داشته باشد باید به صورت طولانی مدت فعالیت کند. این که برخی می‌گویند ما به دنبال حضور آقای لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری هستیم تکذیب می‌شود و ایشان هم پدر معنوی ما نیست.

نعمتی با بیان این‌که حزب رفاه ملت بعد از تعیین خط مشی اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را اعلام می‌کند درباره برخی شایعات مبنی بر وابستگی به این جریان علی لاریجانی و احتمال حمایت از وی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اول باید ببینیم آقای لاریجانی کاندیدا می‌شود و اگر هم کاندیدا شود حزب مستقلا عمل می‌کند و گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کند.

کنگره حزب رفاه ملت پنج‌شنبه گذشته برگزار شد و 21 نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

نظرات بینندگان