arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فشار اتحادیه اروپا بر شبکه های اجتماعی تا مسدودی برنامه های شرط بندی در «اپ استور» چین

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شارژر و ذخیره ساز هوشمند مسوم به  iXpand Base محصولی فوق العاده برای کاربرانی است که عادت دارند همزمان با شارژر شدن موبایلشان با آن کار کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیش از 1،6 میلیون مسلمان برای مراسم حج امسال به عربستان سعودی سفر می کنند. مراسمی که از اهمیت خاصی برای پیروان دین اسلام برخوردار است. اما همزمان با این مراسم هزاران نفر از برنامه نویسان و توسعه دهندگان فضای مجازی در تلاشند تا ایده هایی را که می تواند چهره این مراسم مذهبی و سنتی را تغییر دهد، ارائه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل اعلام کرده که  طی فصل  پاییز سال جاری با افزونه «تایم تراول» که یکی از افزونه های کم استفاده ساعت هوشمند اپل محسوب می شود ، خداحافظی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل هزاران برنامه قمار غیرقانونی را از فروشگاه اپل خود پاک می کند. تعداد این برنامه ها به بیش از 25 هزار برنامه می رسد و پس از انتقادات بزرگ دولتی تصمیم گرفته شده که حذف شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اتحادیه اروپا اعلام کرد که آماده اقدام علیه شرکت های فناوری در مورد محتوای تروریستی است. این اقدام شامل جریمه های مختلف می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتفلیکس تصمیم گرفته نقدهای کاربران را در برنامه محبوب نمایش آنلاین فیلم های خود محدود کند.این در حالی است که تا پیش از این نمایش نظرات کاربران در نتفلیکس آزاد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از آن که دونالد ترامپ شبکه های اجتماعی و به ویژه توییتر را متهم به حق کشی کرد و اشاراتی به بسته شدن صفحات الکس جونز(از طرفداران ترامپ) کرد، جک دورسی؛مدیرعامل توییتر در مصاحبه ای به این موضوع واکنش نشان داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان