arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷

سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری فولکس واگن در حوزه دیجیتال / رقابت سنگین بین خودروسازان آلمانی ادامه دارد

شرکت خودروسازی فولکس واگن آماده است تا 4 میلیارد دلار برای کسب و کارهای دیجیتالی خود سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری بخشی از برنامه بلندمدت این گروه خودروسازی را برای طراحی سیستم عامل جدید خودرو و پلت فرم به اشتراک گذاری خودرو تشکیل می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت خودروسازی فولکس واگن آماده است تا 4 میلیارد دلار برای کسب و کارهای دیجیتالی خود سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری بخشی از برنامه بلندمدت این گروه خودروسازی را برای طراحی سیستم عامل جدید خودرو و پلتفرم به اشتراک گذاری خودرو تشکیل می دهد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، فولکس واگن آماده است تا بودجه ای 4 میلیارد دلاری را در هسته  کسب و کار خود سرمایه گذاری کند.

مایکل جاست، مدیر استراتژی برند  فولکس واگن ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما در حال طراحی یک نرم افزار اختصاصی هستیم که کمک می کند خودروهایمان را دوباره از نو به روز رسانی کنیم."

 

بر اساس این خبرها به نظر می رود فولکس واگن برای نسل بعدی خودروهای الکتریکی خود یک سیستم عامل جدید و ویژه در نظر گرفته که با نام احتمالی "vw.OS"  عرضه خواهد شد. انتظار می رود که این پلتفرم ویژه برای خودروهای استفاده شود که فولکس واگن به شکل الکترونیکی در سال 2020 تولید می کند.

مزیت بزرگ این سیستم عامل قدرتمند در وضعیت ماشین قابل مشاهده است، سیستمی که توانایی پمپاژ بیشتر هوا را دارد و بسیار سریع تر و ساده تر از نسخه های پیشین به روز رسانی می شود.

افزون بر این شرکت فولکس واگن روی پروژه های دیگری، از جمله سیستم محاسباتی مبتنی بر فضای ابری تمرکز کرده که شامل  اتصال افراد و وسایل نقلیه به سیستم های به اشتراک گذاری خودرو می شود.

به همین منظور، فولکس واگن در حال برنامه ریزی هایی جدید با هدف راه اندازی سرویس اشتراک گذاری خودروبا بیش از 2 هزار خودروی الکترونیکی است.

 

جالب است بدانید این سیستم رقبایی جدی از شرکت های بی ام و و دایملر دارد که باید دید کدام یک در بین خریداران توفیق بیشتری پیدا خواهند کرد.

 

نظرات بینندگان