arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷

پیروزی آسان والیبال ایران برابر مغولستان / کولاکوویچ: بازی در ساعت ۹ صبح غیرعادی بود

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در دور گروهی بازی‌های آسیایی، به راحتی از سد تیم بی نام و نشان مغولستان گذشت. تیم‌ملی ایران در این بازی با نفراتی جوان‌تر از بازی قبلی و با ترکیب محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، سامان فائزی، امیر حسین توخته، محمدجواد معنوی‌نژاد، فرهاد قائمی و محمدرضا حضرت پور وارد زمین شد و سه ست بازی را با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود رقم زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در دور گروهی بازی‌های آسیایی، به راحتی از سد تیم بی نام و نشان مغولستان گذشت.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های والیبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز (جمعه) تیم ملی ایران مغولستان را سه بر صفر شکست داد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.
تیم‌ملی ایران در این بازی با نفراتی جوان‌تر از بازی قبلی و با ترکیب محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، سامان فائزی، امیر حسین توخته، محمدجواد معنوی‌نژاد، فرهاد قائمی و محمدرضا حضرت پور وارد زمین شد و سه ست بازی را با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود رقم زد.
«ایگورکولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر مغولستان اظهار داشت: به بازیکنانم گفته ام تمام مسابقه‌ها می‌تواند یک تمرین خوب برای ما باشد. به همه حریفان احترام می‌گذاریم. بازی در ساعت ۹ صبح غیرعادی است. اما کارمان را خوب انجام دادیم و سه بر صفر پیروز شدیم تا منتظر بازی‌های مرحله بعد باشیم.
وی درباره حضور بازیکنان جوان‌تر در ترکیب تیم افزود: سعی کردم بازیکنانی را به میدان بفرستم که در بازی اول کمتر به میدان رفته بودند. همانطور که بازیکنان به استراحت نیاز دارند باید مسابقه هم بدهند. این بازی بیشتر برای ما یک تمرین خوب بود.
تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته بازی‌های آسیایی در اینچئون کره جنوبی مدال طلا را از آن خود کرد و در این دوره به دنبال تکرار عنوان قهرمانی‌اش در بازی‌های آسیایی است.

نظرات بینندگان