arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷

ترافیک شامگاهی، جاده های مازندران را قفل کرد

ساری - ایرنا - بازگشت مسافران از استان مازندران آن هم در آخرین ساعات تعطیلات عید قربان باعث شده هم اکنون ترافیک در تمام جاده های خروجی این استان پرحجم و سنگین باشد و علاوه بر مسافران، مردم بومی هم در بازگشت از ییلاقات دچار مشکل شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس راه استان مازندران جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: ترافیک در جاده کندوان در غرب استان از عصر امروز سنگین است و با وجود یکطرفه شدن جاده به سمت تهران، باز هم تردد با کندی در جریان است .
سرهنگ علیرضا قدمی همچنین وضعیت ترافیک در هراز و دیگر مسیرهای منتهی به تهران را پرحجم اعلام کرد و افزود: ترافیک سنگین و صف طولانی خودروها در این جاده هم به رغم یکطرفه شدن به سمت تهران همچنان وجود دارد.
وی گفت که جاده سوادکوه تنها محور مواصلاتی و خروجی استان مازندران به سمت تهران است که امروز تردد در آن دو طرفه است ولی در این مسیر هم ترافیک نیمه سنگین است و بویژه در ورودی و خروجی شهرهایی مانند شیرگاه و زیراب تردد با کندی جریان دارد.
محور قائمشهر - تهران حدود 190 کیلومتر طول دارد که 85 کیلومتر آن از قائمشهر تا مرز میان مازندران و استان تهران در منطقه فیروزکوه در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد و به عنوان جاده سوادکوه شناخته می شود.
این جاده در مسیر عبورش از درون شهرهای پل سفید ، زیراب و سوادکوه عبور می کند که تبعات ترافیک تعطیلات این جاده ، برای مردم این مناطق همواره دردسرساز است .
رییس پلیس راه مازندرن گفت: تا کم نشدن ترافیک در 2 جاده هراز و کندوان ، ترافیک نیمه سنگین در جاده سوادکوه ادامه خواهد داشت .
سرهنگ قدمی همچنین وضعیت ترافیکی جاده ساری به کیاسر را به خاطر بازگشت بومیان از مناطق ییلاقی سنگین توصیف کرد و گفت که به طور معمول ترافیک در مسیر بازگشت به ساری در این جاده ییلاقی تا نیمه شب به درازا می کشد.
مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر جاده دارد که حجم بالای حضور مسافران در این استان و وضعیت ترافیک قفل شده در این جاده ها ، نشان می دهد که این میزان راه پاسخگو نمی باشد .
2096/1654
نظرات بینندگان