arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ناامنی سیستم های مراقبت از کودک تا تسهیلات ویژه گوگل برای دانشجویان

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سازمان گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده موفق شد یک مرد فرانسوی را که سعی داشت با جعل هویت وارد دالاس شود، با کمک تکنولوژی تشخیص چهره،شناسایی و دستگیر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران با بررسی صدها کودک متوجه شدند مانیتورهای مراقبت از کودک، برخی از مشکلات اساسی مرتبط با سلامتی را تشخیص نمی دهد. موضوعی که می تواند بسیار خطرناک باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آمازون قصد دارد همه کتاب هایی را که طرح های اسلحه سه بعدی را چاپ کرده اند ،از مجموعه فروش خود حذف کند. درواقع آمازون با این روش قصد پایان دادن به جنجال های اخیر پیرامون اسلحه های سه بعدی را دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی جیپ برای بازیابی 154 هزار خودرو مدل دوج  فراخوان داده است. علت اصلی اعلام این فراخوان وجود مشکل در ترمزهای این وسیله نقلیه اعلام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نسخه جدید  سگ روباتیک سونی با قیمت 2 هزار و 900 دلاری وارد بازار ایالات متحده می شود. جالب است بدانید که این سگ روباتیک بازسازی شده سگ پر طرفدار قدیمی سونی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل برای دانشجویان علوم کامپیوتری آزمایشگاه های اختصاصی تکنولوژی واقعیت مجازی طراحی می کند. آزمایشگاهی که برای این دانشجویان فضای مناسبی برای تبادل نظر ایجاد می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان