arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

واژگونی اتوبوس در قم با یک کشته و ۴۶ مصدوم / حال ۴ تن از مصدومان وخیم است

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سلفچگان به قم، یک کشته و ۴۶ مصدوم برجای گذاشت. از این مصدومان حال چهار تن وخیم اعلام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سلفچگان به قم، یک کشته و ۴۶ مصدوم برجای گذاشت.

محمد شهیدی روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سلفچگان به سمت قم به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم داده شد که بدون فوت وقت، ۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از پایگاه‌های مختلف اورژانس استان به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به سرعت عمل ماموران اورژانس ادامه داد: با وجود واقع شدن در محور مواصلاتی استان، کمتر از هفت دقیقه اولین آمبولانس این مرکز واقع در پایگاه جاده‌ای الزهرا (س) در صحنه تصادف حاضر و اقدام‌های اولیه امدادی را انجام داد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: بر اثر این حادثه یک تن در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و ۴۶ تن نیز مصدوم شد که از این مصدومان حال چهار تن وخیم اعلام شده است.
شهیدی با اشاره به سرعت عمل بالا عملیات انتقال مصدومان به بیمارستان با استفاده از آمبولانس‌های متعدد و اتوبوس آمبولانس و پایان عملیات انتقال مصدومان در ساعت ۵ بامداد گفت: ۱۲ مصدوم با آمبولانس به مراکز درمانی نکویی، هدایتی وفرقانی، ۲۲ مصدوم به وسیله آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل و بقیه نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

نظرات بینندگان