arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

«فهرست آرزوها» به سایت آمازون افزوده شد / امکان اشتراک گذاری فهرست خرید / تعامل با دیگر کاربران آنلاین

آمازون جدیدترین افزونه کاربردی خود را معرفی  کرد. این سایت از «فهرست آرزوها» در سایت خود رونمایی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون جدیدترین افزونه کاربردی خود را معرفی  کرد. این سایت از «فهرست آرزوها» در سایت خود رونمایی کرده است.

 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،طی روزهای اخیر آمازون برنامه هایی ویژه برای سایت خود طراحی کرده است. در میان این برنامه ها فهرست آرزوها یک ویژگی جذاب است.

فهرست آرزوها دقیقا چه کاربردی دارد؟ جالب است بدانید کاربران می توانند فهرست  خرید آرزوهای خود را در این سایت داشته باشند و هر زمان که نیاز داشتند این فهرست را ویرایش کنند.

مدتی پیش و در اواخر ماه جولای بود که آمازون اعلام کرد؛ این افزونه به تدریج برای کاربران نمایان می شود اما در گذشته چنین افزونه ای برای کاربران وجود نداشت. آنها ناچار بودند اقلامی را که می پسندیدند برای دیگر کاربران ارسال کنند تا شاید با این روش در آینده نیز اقلام نشان دار شده را مشاهده کنند.

افزون بر این ها، دوستان شما می توانند فهرست آرزوها را ویرایش کنند یعنی امکان دارد یک محصول را اضافه یا حذف کنند و یا یک محصول را چندین بار در فهرست خود مشاهده کنید. دسته بندی محصولات مهم ترین بخش است که می تواند به نظم این محصولات کمک شایانی کند.

 

کاربران می توانند هم اکنون از این ویژگی در اکانت کاربری خود استفاده کنند. هنگامی که کاربر فهرست  موردنظر خود را آماده کرد می تواند دوستان خود را به این فهرست دعوت کند تا آنها بتوانند فهرست شخصی یکدیگر را مشاهده کنند.

نظرات بینندگان