arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

آتیلا پسیانی : ​نوید محمدزاده یادآور روزهای درخشان بهروز وثوقى است

آتیلا پسیانى با نمایش عکس نویدمحمدزاده درباره این بازیگر عنوان کرد: نوید روزهاى درخشان بهروز وثوقى را به یاد مى آورد خیلى از بازیگران بودند که قرار بود شبیه بهروز وثوقى شوند اما به خاطر شلوغ کارى ها و ظرفیت پایینشان این اتفاق برایشان نیفتاد. مردم از دیدن و شنیدن این مقایسه محروم شدند اما ما هنوز خیلى بهروز وثوقى را دوست داریم و امیدوارم همیشه سلامت باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آتیلا پسیانی :​نوید محمدزاده یادآور روزهای درخشان بهروز وثوقى است

آرش ظلی پور در اولین قسمت از فصل سوم برنامه من و شما کار سختی داشت چرا که پسیانی معمولا اهل گفتگو و مصاحبه نیست و این اولین بار بود که در یک گفتگوی چالشی درباره تمام وجوهات زندگی اش شرکت میکرد. 

او در ابتدا درباره مادرش؛ مرحوم جمیله شیخی گفت: خانم شیخی در قالب نقش هایش شاید سختگیر و با جذبه یا بد اخلاق دیده میشد اما در واقع اصلا اینطور نبود و بسیار مهربان بود. 

*کنایه به فیلم جنجالی پسر سفیر 

وی درباره اینکه مادرش دوست داشت که او حقوق سیاسی بخ‌واند به احتمال اینکه در آن صورت سفیر ایران در یک کشوری میشد زیاد بود. ظلی پور به حاشیه این روزهای ویدیوی جنجالی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا اشاره کرد و گفت: آن وقت اگر خسرو پسر شما به ما میگفت برو بمیر هرگز نمیمردیم که میمردیم اما زندگی میکردیم.

پسیانی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ وقت درباره پدرش صحبت نکرده عنوان کرد: مردم شاید دلشان بخواهد خیلی چیزها بدانند اما من اصلا دوست ندارم که درباره حریم شخصی ام صحبت کنم. 

*از بازی در پیتزا مخلوط پشیمانم

وی با اعلام اینکه از بازی در فیلم «پیتزا مخلوط» پشیمان است بیان کرد: به هرحال نمیتوان کتمان کرد که بخشی از شغل ما برای امرار معاش است و من ممکن است بعضی کارها را برای مسائل مالی و امرار معاش قبول کرده باشم. 

او از اولین تجربه بازیگردانی در سینما و در فیلم مسافران یاد کرد و ادامه داد: این اولین بار بود که در سینما از بازیگردان استفاده میشد و من به آن افتخار میکنم. قرار بود بهروز بقایی در آن فیلم به جای من بازی کند اما درنهایت آن نقش را من ایفا کردم.

*قرار بود جای فرخ نژاد در به رنگ ارغوان بازی‌ کنم

وی با رد هرگونه اختلاف یا جدایی کاری از ابراهیم حاتمی کیا برای اولین بار اطلاعات جدیدی در این زمینه ارائه داد و گفت: نه جدایی وجود ندارد ، بخشی از انتخاب بازیگر موج مرده را من انجام دادم، حتی برای به رنگ ارغوان بازی در نقشی که حمید فرخ نژاد آن را بازی کرد به من پیشنهاد شد. برای برج مینو هم پیشنهاد بازی شده بود اما برای این قبول نکردم که کل فیلم بالای دیده بان بود و برای همین قبول نکردم.

*برای «گزارش یک جشن» پیشنهاد بازی داشتم

او همچنین عنوان کرد: حاتمی کیا برای بازی در سریالش هم به او پیشنهاد بازی داد که من سر یک کار دیگر بودم و علاوه بر آن فکر کنم دستمزدی که مطرح کرده بودم به مذاق تهیه کننده خوش نیامد. در گزارش یک جشن هم به من پیشنهاد بازی شد اما بازهم این همکاری میسر نشد. 

*واکنش آتیلا پسیانی به سحر قریشی

پسیانی درباره آن ویدیوی جنجالی که با عنوان «دعوای سحر قریشی با آتیلا پسیانی» در فضای مجازی منتشر شد گفت: من خیلی دوست ندارم وارد این فضاها بشوم و نمیدانم چرا سحر قریشی در آن ویدیو آن حرف را زد به هرصورت شوخی او باعث دامن زدن به فضای زردی هست که من همیشه از آن فراری ام.

*پرویز پرستویی بهترین گزینه برای حاج کاظم بود

اتیلا پسیانی با نمایش عکس پرویز پرستویی درباره آژانس شیشه ای و تجربه انتخاب بازیگر در آن پروژه اظهار داشت: پرویز قبل از اینکه من او را انتخاب کنم برای نقش حاج کاظم انتخاب شده بود و بهترین انتخاب هم بود. برای نقش سلحشور که رضا کیانیان به بهترین شکل آن را ایفا کرد مهدی سجاده چی و کامران نواب صفوی و خود من هم کاندید بودیم.

این کارگردان تئاتر درباره سریال ممنوعه که در چند روز آینده وارد شبکه نمایش خانگی میشود گفت: بازی من در این کار تمام شده بود و قرارداد را تمدید نکردند و من هم از پروژه بیرون آمدم و فکر کنم برای نقش من از پلان های مهم استفاده میکنند.

این بازیگر از علاقه اش به کارگردانی و تحصیلاتش در این رشته گفت و تاکید کرد هر زمان احساس کنم که بزرگ شدم فیلم میسازم! 

*مقایسه نوید محمدزاده با بهروز وثوقى

آتیلا پسیانى با نمایش عکس نویدمحمدزاده درباره این بازیگر عنوان کرد: نوید روزهاى درخشان بهروز وثوقى را به یاد مى آورد خیلى از بازیگران بودند که قرار بود شبیه بهروز وثوقى شوند اما به خاطر شلوغ کارى ها و ظرفیت پایینشان این اتفاق برایشان نیفتاد. مردم از دیدن و شنیدن این مقایسه محروم شدند اما ما هنوز خیلى بهروز وثوقى را دوست داریم و امیدوارم همیشه سلامت باشد. 

 برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور و سردبیری دنیا خمامی جمعه ها ساعت ۱۴ از شبکه شما پخش می‌شود.

نظرات بینندگان