arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موبایل های جدید اپل تا حمایت فیسبوک از مسلمانان میانمار

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت اپل مدعی شده به زودی با سه موبایل جدید خود رکورد فروش را خواهد شکست. بر اساس این ادعا، شرکت اپل طی سه ماه آتی موبایل های جدید و متنوعش را رونمایی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک برای مقابله با آن چه «خشونت و نسل کشی» مسلمانان میانمار نامیده می شود، 18 حساب کاربری و 52 صفحه مرتبط با ارتش این کشور را از دسترس خارج کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آتش نشان ها برای مهار شعله های آتش در کالیفرنیا از پهبادها کمک می گیرند. درواقع به نظر می رسد این یک شیوه به شدت کاربردی و مناسب برای حل معضل آتش سوزی در جنگل های منطقه است.مشروح خبررا اینجا بخوانید. 

جیمیل با افزودن برخی ویژگی ها به روز رسانی شد. به بیانی دقیق تر جیمیل با عرضه طراحی جدید خود کاربران را خوشحال کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دارا خسروشاهی؛ مدیر عامل شرکت اوبر قصد دارد سیاست های خود را تا حد زیادی متحول کند. درواقع وی قصد دارد رویکرد خود را به سمت سرمایه گذاری هر چه بیشتر در بخش دوچرخه سواری متمرکز کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت اندونزی در اقدامی جالب توجه تصمیم گرفته با کمک تکنولوژی های جدید به مشتریان کمک می کند تا اجناس اصلی را از اجناس فرعی تفکیک کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ایرباس با سرمایه گذاری 13 میلیون دلاری در حوزه نقشه برداری هوایی قصد دارد بخشی از پروژه نقشه های ماهواری ای گوگل باشد.مشروح خبررا اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان