arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

جایزه ۳۰ هزار دلاری برای به دام انداختن "قاتل سریالی گربه‌"

پلیس آمریکا ضمن اعلام خبر کشف ۱۳ لاشه گربه که به همه آنها به روشی مشابه سلاخی شده‌ بودند گفته است که این کشتارها احتمالاً کار یک قاتل سریالی گربه‌هاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پلیس آمریکا ضمن اعلام خبر کشف ۱۳ لاشه گربه که به همه آنها به روشی مشابه سلاخی شده‌ بودند گفته است که این کشتارها احتمالاً کار یک قاتل سریالی گربه‌هاست.

به گزارش ایسنا، مقامات محلیِ آمریکا برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت این قاتل سریالی شود، پاداش ۳۰ هزار دلاری تعیین کرده‌اند.

آخرین لاشه گربه امروز (چهارشنبه) در یک منطقه اداری در واشنگتن پیدا شده و آزمایش‌ها نشان می‌دهد که نوع و درجه آسیب‌های وارده شده به این گربه با ۱۲ گربه کشف شده قبلی مطابقت و تشابه داشته است.

به گفته مقامات محلی، لاشه این گربه ها همچنین همگی در شرایطی بوده که نشان می‌دهد این اقدامات تنها توسط یک انسان می‌تواند صورت بگیرد. کشتارهای مشابه قبلی در ماه فوریه سال جاری میلادی به ثبت رسیده بودند. گفته شده که این گربه‌ها همه خانگی بوده‌ و صاحب داشته‌اند.

یک مامور اداره خدمات حیوانات شهرستان "تورستن" که این اتفاق در آنجا رخ داده، وضعیت لاشه‌ها و طرز کشتن این گربه‌ها را فجیع توصیف کرده است.

به گزارش آی بی تی تایمز، اداره کلانتری شهرستان تورستن واشنگتن در کنار محققانی که از سوی سازمان های دیگر به کار گرفته شده اند، یک کارگروه ارشد جرم و جنایت را برای حل این معما گماشته و اعلام کرده این اداره نسبت به آزاد بودن چنین مجرم یا مجرمانی در جامعه بسیار نگران است و تمام تلاش خود را برای دستگیری این قاتل سریالی به کار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان