arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصادف خودروی خودران اپل تا مشخص شدن زمان رونمایی از میت 20

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سرانجام قرعه تصادف خودروهای خودران به نام اپل خورد و یکی از خودروهای این شرکت تصادف کرد. این نخستین تصادفی است که در کارنامه خودروهای خودران اپل ثبت می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگرچه تلفن های همراه هواوی حضور فعالی در آمریکا ندارند ولی این موضوع برای قاضی های آمریکایی دلیل نمی شود تا آنها را بار دیگر جریمه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چین نسبت به شرکت هایی که به شکل آنلاین خدمات کرایه تاکسی ارائه می دهند سختگیری های جدی اعمال می کند. این سختگیری ها با هدف کاهش حواشی مرتبط با امنیت مسافران انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی بالاخره به طور مشخص زمان و مکان رونمایی از میت 20 را اعلام کرد. قرار است این محصول در تاریخ 16 اکتبر در لندن، معرفی شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت مایکروسافت اعلام کرد در ماه اکتبر از جدیدترین به روز رسانی خود  در ویندوز 10 رونمایی خواهد کرد. اما نکته مهم تر این است که اکنون نام این به روزرسانی نیز مشخص شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی نیسان 166 هزار خودرو را به علت وجود  نقص فنی در سوئیچ جمع آوری می کند. این خودروها شامل مدل های جوک، ورسا و سنترا می شود که بین سال های 2017 تا 2018 تولید شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت های فیلیپس و اپل همکاری خواهند کرد. این خبری است که اخیرا از سوی شرکت فیلیپس در جریان نمایشگاه IFA  مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان