arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

کرمانشاه رتبه‌ اول بیکاری در کشور

مدیرکل برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری به ترتیب رتبه‌های اول و دوم بیکاری در کشور را دارند که این مسئله معلول عملکرد ما است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کرمانشاه رتبه‌ اول بیکاری در کشورمدیرکل برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری به ترتیب رتبه‌های اول و دوم بیکاری در کشور را دارند که این مسئله معلول عملکرد ما است.

به گزارش تسنیم، طهمورث الیاسی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع حبیب‌الله وفایی اظهار داشت: کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری به ترتیب رتبه‌های اول و دوم بیکاری در کشور را دارند که این واقعا زیبنده نیست و این مسئله معلول عملکرد ما است.

وی افزود: به عنوان مثال علی‌رغم همه ظرفیت‌ها و فعالیت دستگاه‌های اجرایی طرح مطالعه کارشناسی برای ارائه به بخش خصوصی تهیه نشده است.

مدیرکل برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود تعداد زیاد پروژه‌های نیمه تمام بیان کرد: باید این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود، باید شهرداری‌ها را در این زمینه توانمند کنیم.

الیاسی خاطرنشان کرد: علی‌رغم گام‌های که برای توسعه برداشته شده، کشور برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید بسیار تلاش کند.

وی تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در قالب اصل 44، دانش‌گرایی برون و درون‌گرایی اقتصادی بسیار مهم است. وظیفه مدیر هماهنگی است و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

مدیرکل برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌ریزی هنر غلبه بر کمبود منابع است. باید از منابع به درستی استفاده کرد تا به مردم خدمت‌رسانی کنیم. با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمینی، سند آمایش سرزمینی استان کرمانشاه چند ماه گذشته تدوین شده و به عنوان نقشه راه در اختیار مدیرکل جدید است.

نظرات بینندگان