arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

مدیران بازنشسته استقلال و پرسپولیس و رؤسای فدراسیون‌ها رفتنی هستند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به مصوبه مجلس درخصوص ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در نشست صحن علنی مجلس و ارجاع مجدد آن به شورای نگهبان، گفت: بر اساس این قانون کلیه مسئولان بازنشسته شاغل در وزارت ورزش و حتی افراد شاغل در مؤسسات عمومی غیر دولتی نیز مشمول این قانون می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران بازنشسته استقلال و پرسپولیس و رؤسای فدراسیون‌ها رفتنی هستند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مدیران استقلال و پرسپولیس و رؤسای فدراسیون‌ها مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‎‌شوند.

محمدرضا تابش در گفتگو با خانه ملت با اشاره به مصوبه مجلس درخصوص ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در نشست صحن علنی مجلس و ارجاع مجدد آن به شورای نگهبان، گفت: بر اساس این قانون کلیه مسئولان بازنشسته شاغل در وزارت ورزش و حتی افراد شاغل در مؤسسات عمومی غیر دولتی نیز مشمول این قانون می‌شوند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه قطعا رؤسای فدراسیون‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به اینکه رؤسای فدراسیو‌‎ن‌ها نیز از بودجه‌‎های عمومی حقوق دریافت می‌کنند، قطعا آن‌ها نیز مشمول قانون مذکور می‎‌شوند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: حتی مدیران و رؤسای باشگاه‌‎های ورزشی و تمامی افرادی که از بودجه‎‌های عمومی نیز حقوق دریافت می‌کنند هم مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می‌شوند.

به گزارش خانه ملت، گفته می‌شود ۲۱ نفر از روسای فدراسیون‌های ورزشی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند، در صورت قانونی شدن مصوبه اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.

لازم به ذکر است پس از ابلاغ این قانون برای اجرا و بر اساس این مصوبه، دستگاه‌های مشمول مکلفند ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، افرادی که برخلاف مفاد این قانون به‌کارگرفته شده‌اند، از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب کنند و افراد مذکور باید در مهلت قانونی از سمت و پست خود کناره‌گیری کنند.

نظرات بینندگان