arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

حذف دو قطعه بدون مجوزِ آلبوم محسن چاوشی از روی اینترنت

مدیرعامل بیپ تونز از حذف دو قطعه بدون مجوز محسن چاوشی از روی این سامانه عرضه اینترنتی موسیقی خبر داد و اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود و در پی تذکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعات «تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم» را حذف کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو قطعه بدون مجوز آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی از روی سایت فروش اینترنتی این اثر حذف شد.

به گزارش ایلنا، فرزام حجازی (مدیرعامل بیپ تونز) از حذف دو قطعه بدون مجوز محسن چاوشی از روی این سامانه عرضه اینترنتی موسیقی خبر داد و اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود و در پی تذکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعات «تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم» را حذف کردیم.

پس از آن که صبح روز گذشته (یکشنبه، 11 شهریور) آلبوم «ابراهیمِ» محسن چاوشی در پی ماه‌ها بحث و جدل او با دفتر موسیقی بر سر گرفتن مجوز، سرانجام با شش قطعه روانه بازار شد، چاوشی دو قطعه‌ای را که مجوز نگرفته بودند، در کانال تلگرامش منتشر کرد.

«بِبُر به نام خداوندت»، «در آستانه پیری»، «همراه خاک اره»، «لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو»، «ای ماه مهر» و «جهان فاسد مردم را» شش قطعه مجوز گرفته از سوی دفتر موسیقی و موجود در نسخه فیزیکی آلبوم‌اند و «تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم» قطعات منتشر شده در کانال تلگرام چاوشی که در سایت‌های فروش اینترنتی آلبوم‌های موسیقی، چون بیپ‌تونز نیز به صورت رایگان در کنار شش قطعه فروشی قرار گرفته‌ بودند و اکنون حذف شده‌‎اند.

حجازی ظهر روز گذشته، پیش از حذف این قطعات از روی بیپ‌تونز در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایلنا از دلایل انتشار این دو قطعه رایگان در کنار شش قطعه فروشی گفته و به ناچاری برای جا نماندن از بازار رقابتی با سایر سامانه‌های فروش اینترنتی این اثر و فشار مخاطبان اشاره کرده بود.

نظرات بینندگان