arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

فیلم/ کشف سازه‌هایی عجیب در قطب جنوب!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصاویری که به تازگی با کمک نرم افزار گوگل ارث از قطب جنوب تهیه شده است شگفتی کاربران زیادی را رقم زده است. این تصاویر که توسط دو پسر عمو با نام " بلیک" و " برت" تهیه شده است سازه‌های عجیبی را که با آب شدن برف‌ها در قطب جنوب پدیدار شده اند نشان می‌دهد. این سازه‌ها دارای شکلی یکسان هستند و تخمین زده می‌شود طول مجموع آن‌ها حدود ۲۰۰۰ متر باشد.

آنچه که با دیدن این تصاویر موجب حیرت بیشتر بیننده می‌شود اشیاء متعدد قرمز رنگی است که در انتهای هر سازه نمایان است. این تصاویر در قالب یک ویدئو و با کپشن " آیا این‌ها نوعی ماشین هستند که گوگل ارث نمی‌خواهد شما آن را ببینید؟ " توسط بلیک در یوتیوب منتشر شد. او در ادامه کپشن گفت: " به این‌ها نگاه کنید... آیا شما هم چیزی را که به رنگ قرمز در بالا یا پایین هر کدام از این سازه‌ها دیده می‌شود می‌بینید؟ آیا این‌ها دروازه ورودی یک پایگاه زیرزمینی نیستند؟ "

برت نیز در ادامه کپشن با تاکید بر اینکه آن‌ها مطمئنا نمی‌توانند نوعی پدیده طبیعی باشند می‌گوید: "من شگفت زده شده ام، آیا آن‌ها نمی‌توانند چادر‌های بزرگی باشند که توسط برف پوشیده شده بودند؟ این‌ها شبیه یک غار یا تونل هستند. من مشتاقم بدانم آیا آن‌ها به زیر زمین در زیر لایه‌های برف راه دارند؟ "

این ویدئو که در تاریخ ۳۱ آگوست بر روی یوتیوب قرار گرفته است تاکنون بیش از ۳۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت:" قسمت قرمز رنگ موجب حیرت من شده است. مانند این است چیزی از عمق (پایین) به بالا کشیده شده باشد. " یکی دیگر از کاربران نوشت: " می‌تواند یک شهر بزرگ بوده باشد که زمانی در زیر برف مدفون شده است. "

نظرات بینندگان