arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اینترنت 5G در گوشی می میکس 3 تا پروژه «آسانسور فضایی» در چین

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند:

گوشی شیائومی می میکس 3 قادر به اجرای اینترنت 5G  است.این موضوع برای اغلب کاربرانی که به دنبال دستیابی به سرعت بالاتر اینترنت هستند، حائز اهمیت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سونی تصمیم دارد، از اواخر ماه ژوئن روند تعطیل کردن پلی استیشن 2 را آغاز کند و این روند احتمالا با تعطیلی بخش تعمیرات آغاز می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل از یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی جدید برای شناسایی آنلاین تصاویر مستهجن مرتبط با سوء استفاده از کودکان استفاده خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سنسور هوشمند و جدید «الگاتو» محصولی است که می تواند کل امور خانه را مدیریت کند. این سنسور هوشمند  مثل یک مدیر باهوش اهالی خانه را حمایت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ قصد دارد میان رده هایی درجه یک را روانه بازار کند. این موضوعی است که به طور رسمی توسط یکی از مدیران این شرکت مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ژاپنی ها در تلاشند نخستین آزمایش  پروژه جنجالی فضایی خود موسوم به «آسانسور فضایی» را هر چه سریع تر اجرایی کنند. اما این پروژه دقیقا قرار است چه کارکردی داشته باشد ؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه تصفیه آب خانگی موسوم به « Mitte » از به روز ترین ابزارهایی است که برای حفظ سلامت اعضای خانواده وارد بازار شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان