arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

کامیون های خودران بنز در راهند / دارای صفحه نمایش 15 اینچی / سیستم ترمز هوشمند

مرسدس بنز از جدیدترین سیستم کامیون نیمه خودران خود موسوم به « Actros » رونمایی کرد. این کامیون های خودران از لحاظ امنیت در شرایطی ویژه و ایده آل قرار دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرسدس بنز از جدیدترین سیستم کامیون نیمه خودران خود موسوم به « Actros » رونمایی کرد. این کامیون های خودران از لحاظ امنیت در شرایطی ویژه و ایده آل قرار دارند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مرسدس بنز در تلاش است در حوزه خودروهای خودران به جایگاهی ویژه دست پیدا کند. بر همین اساس روی محصولاتی مثل کامیون های خو دران متمرکز شده است.

طی هفته جاری در جریان  نمایشگاه وسایل نقلیه تجاری IAA در هانوفر، آلمان این خودرو به نمایش عموم گذاشته شد. درواقع  Actros  پرچمدار جدید مرسدس بنز در حوزه خودروهای خودران است.

این سیستم بزرگترین به روز رسانی Actros  است که افزون بر سیستم نیمه خودمختاری کمک می کند کامیون ها قادر به تسریع روند استفاده از ترمز و فرمان در شرایط خاص باشند.

این کامیون دارای قابلیت توقف و حرکت است، در ضشمن هشیار یا ناهشیار بودن راننده را تذکر می دهد. این کامیون دارای سیستم رادار و دوربین است. مانند بسیاری از سیستم های خودران، این سیستم دارای راننده است.

کامیون های خودران بنز در راهند / دارای صفحه نمایش 15 اینچی / سیستم ترمز هوشند

این خودرو هنوز آماده ورود به ایالات متحده نیست، اما به زودی شاهد حضورش در خیابان های ایالات متحده خواهیم بود.در این خودرو به جای آیینه های بغل دوربین قرار گرفته است.این دوربین ها تصاویر را روی صفحه نمایش 15 اینچی نمایش می دهند.این دوربین ها نه تنها می تواند در نقش آیینه بغل باشند، بلکه می توانند  وضعیت امنیت خودرو را تامین کند.

این خودروها  با سرعت 31 مایل در ساعت کار می کنند و هنگامی که کامیون متوقف می شود، سیستم ترمز پارکینگ را برای جلوگیری از حرکت بیشتر اعمال می کند.

 

 

 

نظرات بینندگان