arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

۱۰ تن در کوهرنگ با شلیک گلوله ساچمه‌ای زخمی شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: جوان ۲۵ ساله‌ای بامداد امروز (پنجشنبه) هنگام تیراندازی در برگزاری مراسم عروسی در روستای گردوی سفلی کوهرنگ ۱۰ تن را زخمی کرد.بیشتر مصدومان این حادثه کودک بودند که از ناحیه پا زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: شلیک گلوله ساچمه‌ای از یک سلاح شکاری در روستای «گردوی سفلی» شهرستان کوهرنگ ۱۰ تن را راهی بیمارستان کرد.

سرهنگ خسرو نجفی افزود: جوان ۲۵ ساله‌ای بامداد امروز (پنجشنبه) هنگام تیراندازی در برگزاری مراسم عروسی در روستای گردوی سفلی کوهرنگ ۱۰ تن را زخمی کرد.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه عمدی نبوده است، اظهار داشت: بیشتر مصدومان این حادثه کودک بودند که از ناحیه پا زخمی شدند.

براساس اعلام مرکز مدیریت اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۲ تن از مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان‌های اصفهان و سیدالشهدای فارسان منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

تیراندازی در محافل عروسی و عزا در برخی از شهر‌های استان چهارمحال وبختیاری و استان‌های همجوار بخصوص قوم بختیاری به عنوان یک سنت رواج دارد که هر ساله تعدادی کشته و یا زخمی می‌شوند.

نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرای نیز هر ساله با ریش سفیدان و معتمدان و بزرگان اقوام به منظور آگاه سازی نشست‌هایی برگزار می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان