arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای جدید در مورد «گلکسی اس 10» تا افزایش امنیت اوبر

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

خبرهای تایید نشده دنیای فناوری حکایت از آن دارند که احتمالا گوشی های تلفن همراه نسل بعدی سامسونگ با اینترنت 5G عرضه خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پنل هوشمند برلیانت، قادر است با کمک صفحه نمایش برلیانت، بین اشیا هوشمند خانه ارتباط برقرار کند. این سیستم هوشمند مثل یک مدیر باهوش عمل کرده و به بررسی وضعیت محیط می پردازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون مقرون به صرفه ترین تبلت سال را به روز رسانی کرد. این تبلت هوشمند همراه با دوربین قوی تر جلو و ارتقای سطح حافظه،به علاقه مندان عرضه خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت تویوتا برای جمع آوری 1 میلیون خودرو هیبریدی فراخوان داد. علت این فراخوان احتمال آتش سوزی اعلام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مرسدس بنز از جدیدترین سیستم کامیون نیمه خودران خود موسوم به « Actros » رونمایی کرد. این کامیون های خودران از لحاظ امنیت در شرایطی ویژه و ایده آل قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک یک مرکز 1 میلیارد دلاری داده در سنگاپور  افتتاح کرد. این مرکز نخستین مرکز داده فیسبوک در آسیا است که به طور کامل تامین کننده انرژی های تجدید پذیر خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اوبر ویژگی های ایمنی جدیدی را به پلتفرم خود افزوده است که می تواند کارکردی ضد تصادف داشته باشد. این سیستم بر هوش مصنوعی تاکید دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری ، تکنولوژی
نظرات بینندگان