arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک تا «سندرم فریب» در غول های فناوری

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سهام شرکت تسلا 9 درصد دیگر سقوط کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که یک ویدیوی عجیب و غریب از مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک منتشر شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج یک مطالعه جالب نشان می دهد مهندسان کامپیوتر حاضر در شرکت های بزرگ و سرشناس، آمادگی بالایی برای  جعل اطلاعات شخصی در مورد خود دارند. موضوعی که پژوهشگران از آن به عنوان «سندرم فریب» یاد می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران بریتانیایی راه حلی برای استفاده بهینه از زباله های دریایی کشف کرده اند. راه حلی که به حفظ محیط زیست  کاهش هزینه های سوخت کمک می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اوبر به زودی طرحی را برای مسافران استرالیایی خود اجرا می کند که بر اساس آن آزار و اذیت راننده مساویست با عدم دسترسی به خدمات این شرکت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سایتهای نظامی جعلی اقدام به فروش اطلاعات شخصی هزاران نفر از  کاربران خود کرده اند. این موضوع به علت ناآگاهی کاربران از متفرقه بودن وب سایت های مذکور رخ داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

وزارت دادگستری ایالات متحده به طور رسمی یک شهروند کره شمالی را متهم به حملات سایبری علیه شرکت سونی پیکچرز و حملات باج افزار موسوم به «WannaCry» کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اطلاعات شخصی صدها مشتری پروازهای «بریتیش ایر ویز» افشا شده است. این افراد در تاریخ های بین 21 آگوست تا  5 سپتامبر پروازهایی رزور کرده بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان