arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

پرسپولیس چطور نمی‌تواند دایی را راضی کند؟

هنوز دو ماه نمی شود که علی دایی و باشگاه سایپا یکی از ارزشمندترین مهره‌های شان را بدون دریافت پول رضایتنامه نجومی به پرسپولیس داده اند. آنها از شاه مهره ای مثل مهدی ترابی برای پرسپولیس گذشتند و از همان زمان گرشاسبی اعلام کرد به سراغ مطالبات علی دایی رفته و این پول را می پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

اینکه مذاکرات با علی دایی به روز آخر رسیده و همچنان حتی به قیمت حذف از آسیا قرمزها توان مصالحه با یکی از اسطوره‌های‌شان را ندارند ، عجیب است.

به گزارش خبرآنلاین؛ هنوز دو ماه نمی شود که علی دایی و باشگاه سایپا یکی از ارزشمندترین مهره‌های شان را بدون دریافت پول رضایتنامه نجومی به پرسپولیس داده اند. آنها از شاه مهره ای مثل مهدی ترابی برای پرسپولیس گذشتند و از همان زمان گرشاسبی اعلام کرد به سراغ مطالبات علی دایی رفته و این پول را می پردازد.

ولی پولی که چندین سال بود پرداخت نشده و از سال قبل هم برایش به دایی چک داده بودند، باز هم پرداخت نشده تا شهریار حسابی شاکی باشد. او این بار سفت ایستاده و باور دارد تهدید ای اف سی او را به کل پولش می رساند. او بیش از دو سال است که مدام برای مدیران پرسپولیس با مدارا پیش رفته تا او را برابر هواداران قرار ندهند اما ریالی از طلبش را هم نتوانسته بگیرد و برایهمین از بدقولی ها کلافه است.

پرسپولیس درحالی از بی پولی می نالد که ادعای روز گذشته سیدرضا افتخاری مدیر پیشین استقلال شرایط کار برای مدیران قرمز و آبی و ادعاهای مدام شان درباره بی پولی را به شدت سخت می کند. او ادعا کرده توافق سال ۹۷ استقلال با اسپانسر ۵۳ میلیارد تومان است و از دیرباز اینگونه بوده که پرسپولیس تا ۵۰ درصد بیشتر از اسپانسر مشترک عایدی داشته و یعنی این تیم با قرارداد ۸۰ میلیارد تومانی برای یک فصل ، بدون پول پاداش جام جهانی و ای اف سی مدام از بی پولی می نالد. درحالی که کل بدهی های جاری این تیم برای تسویه ۱۰ میلیارد تومان. هم نبوده است!

نظرات بینندگان