arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

پلیس ساحلی امارات ‌صیادان بوشهری را دستگیر کرده است/از سرنوشت آنها هنوز خبری نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس گفت: طبق اطلاعات به دست آمده صیادان بوشهری به دست پلیس ساحلی امارات متحده عربی دستگیر شده‌اند اما از سرنوشت آنها هنوز خبری نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس ساحلی امارات ‌صیادان بوشهری را دستگیر کرده است/از سرنوشت آنها هنوز خبری نیستمحمدباقر سعادت با اشاره به برخورد  مسلحانه گارد ساحلی امارات متحده عربی با صیادان بوشهری در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: طبق خبر واصله یک لنج صیادی به مالکیت عمار ماهینی و ناخدا عبدالمحمد ماهینی به اتفاق 8 ملوان 10 شهریور ماه از اسکله جلالی بوشهر برای ماهیگیری راهی دریا شده بود، که 4 روز بعد پلیس ساحلی امارات به آنان حمله‌ور می‌شود و یکی  از خدمه  شناور صیادی کشته و دو نفر هم مجروح  می‌شود.

 وی با بیان اینکه لنج صیادی یاد شده توسط پلیس امارات توقیف می‌شود گفت:  طبق اطلاعات واصله این افراد به امارات منتقل شده‌اند.

سعادت با اشاره به تیراندازی نیروهای امارات به صیادان بوشهری و جان باختن یکی و مجروح شدن دو نفر از صیادان خاطر‌نشان کرد: در پی جان باختن یکی از صیادان، مجروح شدن 2 تن از آنها و اسیری شش نفر این موضوع با جدیت پیگیری شده، تا زوایای این اقدام مشخص شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه سرنوشت صیادان  بوشهری در حال پیگیری است تصریح کرد: طبق اطلاعات به دست آمده صیادان بوشهری به دست پلیس ساحلی امارات متحده عربی دستگیر شده‌اند اما از سرنوشت آنها هنوز خبری نیست.

وی تاکید کرد: این واقعه و سرنوشت صیادان اسیر شده  از طریق وزارت امور خارجه و شیلات ایران در حال پیگیری است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان