arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

ارائه دو قابلیت اپلیکیشن موبایل توییتر برای نسخه تحت وب

توییتر مشغول تست طراحی جدیدی است که بعضی قابلیت‌های اپلیکیشن موبایل آن را به نسخه تحت مرورگر می‌آورد. این طراحی که به گفته توییتر فقط برای گروه کوچکی از کاربران ارائه شده و فعلا در مرحله آزمایشی است، دو تب اکسپلور و بوکمارک‌ را به نسخه تحت وب اضافه می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

توییتر مشغول تست طراحی جدیدی است که بعضی قابلیت‌های اپلیکیشن موبایل آن را به نسخه تحت مرورگر می‌آورد. این طراحی که به گفته توییتر فقط برای گروه کوچکی از کاربران ارائه شده و فعلا در مرحله آزمایشی است، دو تب اکسپلور و بوکمارک‌ را به نسخه اپ تحت وب اضافه می‌کند.

بسیاری از کاربران توییتر برای به خاطر سپردن توییت‌ها، آن‌ها را لایک می‌کنند، اما بوکمارک قابلیتی است که به طور اختصاصی برای انجام این کار طراحی شده. تب اکسپلور نیز تمام مومنت‌ها، ترند‌ها، جستجوها و به طور کلی خلاصه‌ای از اتفاقات مهم در لحظه را برایتان گردآوری می‌کند.


 

اما در این طراحی جدید، ابزاری برای حفظ دیتا هم ارائه شده که نمی‌گذارد تصاویر به طور خودکار بارگذاری شوند. همچنین برای کار گذاشتن توییت‌ها (Embed) تنظیمات شخصی‌سازی بیشتری ارائه شده و باکس نوشتن توییت هم از نو طراحی شده است.

همچنین توییتر از هفته گذشته مشغول تست طراحی جدیدی برای رشته توییت‌ها و قابلیتی برای نمایش آنلاین بودن افراد هم بوده، هر چند که در این طراحی آزمایشی اثری از آن‌ها نمی‌بینید.

احتمال دارد که توییتر پس از گرفتن بازخوردهای کافی، این تغییرات را برای کلیه کاربرانش از سراسر دنیا منتشر کند. البته اگر هنوز جزو تسترها نیستید، می‌توانید همین حالا تغییرات یادشده را در وبسایت موبایل  این شبکه اجتماعی مشاهده کنید.

منبع خبر:دیجیاتو

برچسب ها: توییتر ، فناوری ، اپلیکیشن
نظرات بینندگان