arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حالت تاریک یوتیوب تا روبات های اردکی

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت یوتیوب تصمیم گرفته حالت تاریک را برای سیستم عامل اندروید عرضه کند.درواقع این شرکت اعلام کرده که در نسخه بعدی این برنامه یعنی نسخه 13.35.51 حالت تاریک به این برنامه اضافه می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل قصد دارد به زودی از 116 جدول برترین های موسیقی برای برنامه موسیقی اپل رونمایی کند. قطعا در چند روز آینده خبرهای تازه ای در این زمینه خواهیم شنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تیم کوک اعلام کرده در صورتی که تعرفه های آمریکا به وضعیت عادی باز نگردد قیمت های محصولات خود را افزایش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

رئیس بخش تنوع و تغییر فرهنگ اوبر؛ بو یانگ لی در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد؛ اگرچه اوبر در تلاش است فرهنگ خودروسواری را تغییر دهند اما برای تحقق این امر به مدت زمان قابل توجهی نیاز است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

روبات های اردکی برای درمان کودکان مبتلا به سرطان رونمایی شدند. این روبات ها نه تنها ظاهری زیبا دارند بلکه روند درمان  مثبتی برای کودک و خانواده وی ایجاد می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تیم بلاک چین فیسبوک توسعه خواهد یافت. این خبری است که از سوی معاون بخش محصولات پیام رسان فیسبوک مطرح شده است. به نظر می رسد حوزه بلاک چین برای مارک زاکربرگ مهم تر از همیشه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان