arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

حبیب زاده: تکدی‌گری در تهران به یک شغل تبدیل شده / این پدیده به صورت سازمان یافته ایجاد شده

افشین حبیب زاده صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تکدی‌گری به دلایل مختلفی در تهران رواج پیدا کرده و این مسئله باعث ایجاد مشکلات و آسیب های اجتماعی در حوزه‌های مختلف شده است، گفت: این پدیده آنقدر در حال رشد است که به نحوی به یک شغل مبدل شده نه اینکه افراد برای رفع نیاز، تکدی گری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون نظارت شورای شهر تهران از تکدی‌گری سازمان یافته در پایتخت گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، افشین حبیب زاده صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تکدی‌گری به دلایل مختلفی در تهران رواج پیدا کرده و این مسئله باعث ایجاد مشکلات و آسیب های اجتماعی در حوزه‌های مختلف شده است، گفت: این پدیده آنقدر در حال رشد است که به نحوی به یک شغل مبدل شده نه اینکه افراد برای رفع نیاز، تکدی گری کنند.

وی با بیان اینکه فضای تکدی در خیابان‌های شهر زمینه را برای رشد جرایم و نارضایتی‌های مردم فراهم کرده است، تصریح کرد: تکدی‌گری جرم است اما شاهد آن هستیم که این پدیده به صورت سازمان یافته به خصوص از طریق بکارگیری کودکان در مناطق مختلف شهر ایجاد شده و فضای عدم امنیت را در شهر ایجاد کردند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شناسایی و جمع‌آوری افراد متکدی بر اساس قانون بر عهده شهرداری‌ها است، گفت: با این حال نهادها و ادارات دیگر نیز شرح وظایف تعریف شده‌ای دارند اما متاسفانه توجه چندانی به این مسئله نمی‌شود که لازم است ساز و کار و هماهنگی لازم انجام شود تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

نظرات بینندگان