arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

اعتراف عجیب بانوی سامبوکار در بازیهای آسیایی: حتی قوانین را بلد نبودیم!

بانوی سامبوکار وزن منفی ۶۸ کیلوگرم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشته، اذعان می‌کند: قوانین را بلد نبوده است. اکرم خانی با اظهار نارضایتی از روند آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی، اضافه کرد: حتی یک مسابقه بین‌المللی و اردوی مشترک با کشور‌های مطرح این رشته نداشتیم و واقعاً سخت است با این شرایط نتیجه بگیریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانوی سامبوکار وزن منفی 68 کیلوگرم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشته، اذعان می‌کند: قوانین را بلد نبوده است.

اکرم خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اظهار نارضایتی از روند آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی، اضافه کرد: حتی یک مسابقه بین‌المللی و اردوی مشترک با کشورهای مطرح این رشته نداشتیم و واقعاً سخت است با این شرایط نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: اکثر شرکت‌کنندگان در بازیهای آسیایی در یک سطح بودیم و بدون اینکه امتیازی بدهم با دو اخطار باختم که حقم نبود و یک اخطار به حریف دادند.

خانی با بیان اینکه ازبکستان، قزاقستان، ژاپن و چند کشور دیگر دو تیم به رقابت‌های سامبو آورده بودند، اضافه کرد: ازبکستان با مدال‌هایی که در سامبو گرفت رتبه‌اش در جدول مدال خیلی خوب شد ولی ما کاری برای کسب مدال نکرده بودیم و بدون تجربه به اندونزی رفتیم.

این ورزشکار لرستانی تصریح کرد: حتی مربی نداشتیم و در اردوها خودم کار مربیگری را انجام می‌دادم. ای کاش حداقل چند ماه قبل از آغاز رقابت‌ها با یک مربی خارجی قرارداد می‌بستند.

وی که سابقه حضور در رقابت‌های جودو، کوراش، آلیش، کشتی و... را دارد با بیان اینکه حدود هفت ماه است سامبو را شروع کرده، افزود: حتی قوانین داوری را بلد نبودیم و تا آخر مسابقه نمی‌دانستم که برنده‌ام یا بازنده!

خانی تأکید کرد: با این وضعیت ادامه نمی‌دهم و سامبو را کنار می‌گذارم اما امیدواریم مسئولان شرایط بهتری را برای ورزشکاران فراهم کنند.

نظرات بینندگان