arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

واکنش راموس به هو شدن در ومبلی

بازیکن رئال مادرید گفت‌: سعی کردم که به این قضیه توجهی نکنم. با این حال این شرایط را حس کردم اما اجازه ندادم روی بازی‌ام تاثیری بگذارد. درست است که دوست داشتم به نحو دیگری از من استقبال می‌شد. آنها اتفاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده اند. من پس از آن بازی با تهدید به مرگ روبرو شدم و خانواده‌ام نیز تهدید شدند. من آرام هستم چون قصد نداشتم به کسی ضربه بزنم و آن یک اتفاق در جریان بازی بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا نسبت به سوت‌های اعتراض آمیز علیه او در ورزشگاه ومبلی واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا شنبه‌ شب در لیگ ملت‌های اروپا، ۲ بر یک انگلیس را شکست داد. سرخیو راموس پس از بازی گفت‌: خوشحال هستم همیشه زمانی که پیراهن تیم‌ ‌ملی را بر تن می‌کنم با اشتیاق به زمین می‌روم و عملکرد خوبم نتیجه‌ آن است. به عنوان کاپیتان تیم‌ ‌ملی و رئال مادرید در زمین حضور داشتن را دوست دارم. این دو موضوع برای من اهمیت زیادی دارد.

مدافع اسپانیایی در مورد لوییس انریکه اظهار کرد: همیشه تغییرات مثبت نیستند اما در رابطه با انریکه این موضوع برعکس بود. ما یک جام جهانی بد را پشت سر گذاشتیم. ما توانستیم دوران جدید خود را با سرمربی جدیدمان به خوبی آغاز کنیم. انریکه با تجربه است و همه عناوین را فتح کرده است. بازی دیشب سخت بود چون برابر تیم بزرگی قرار گرفتیم که توانسته بود تا نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند و بهتر از همه توانستیم در ومبلی پیروز شویم.

راموس به خاطر رفتارش نسبت به محمد صلاح در ومبلی هو شد. بازیکن رئال مادرید در این باره گفت‌: سعی کردم که به این قضیه توجهی نکنم. با این حال این شرایط را حس کردم اما اجازه ندادم روی بازی‌ام تاثیری بگذارد. درست است که دوست داشتم به نحو دیگری از من استقبال می‌شد. آنها اتفاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده اند. من پس از آن بازی با تهدید به مرگ روبرو شدم و خانواده‌ام نیز تهدید شدند. من آرام هستم چون قصد نداشتم به کسی ضربه بزنم و آن یک اتفاق در جریان بازی بود.

جرارد پیکه پس از پایان جام جهانی از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کرد، راموس در مورد نبود این مدافع گفت‌: او بازیکن متفاوتی بود. باید به آینده نگاه کرد چون بازیکنانی که به تیم می پیوندند قدرتمند هستند، ناچو خیلی خوب عمل کرد ولی در واقع پیکه عملکرد درخشانی در تیم‌ ‌ملی داشت.

فیفا لوکا مودریچ، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو را به عنوان سه نامزد نهایی The Best اعلام کرد مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا، اظهار کرد: باید دید این جایزه به چه کسی می‌رسد. به غیر از این که مودریچ یک دوست فوق‌العاده‌ برای من محسوب می‌شود از داشتن برخی از بازیکنان در تیم خود احساس غرور می‌کنم. به خاطر این که او در میان سه نامزد نهایی قرار گرفت خوشحال هستم. شاید این جایزه به بازیکنانی برسد که بیش از همه در تبلیغات حضور دارند. با این حال مودریچ شایسته کسب این عنوان است.

نظرات بینندگان