arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای جاسوس اسرائیلی اماراتی ها تا تعرفه های مالیاتی اروپا علیه غول های فناوری آمریکا

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

صاحب منصبان امارات برای یک سال و نیم از یک جاسوس اسرائیلی استفاده می‌کردند؛ گوشی‌های هوشمند مخالفان داخلی و ‏خارجی‌شان را مخفیانه به دستگاه‌های شنود تبدیل می‌کردند. وقتی یک مقام ارشد اماراتی یک تکنولوژی جاسوسی گران‌قیمت ‏سفارش می‌دهد، می‌خواهد مطمئن شود که این تکنولوژی کاری که آن‌ها می‌خواهند را انجام می‌دهد. این مسئله را ایمیل‌های افشا ‏شده یکی از مقام‌های اسرائیل خطاب به شرکت اسرائیلی گروه ‏NSO‏ تایید کرده است. ‏مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ماوس بی سیم HP 200 محصولی جدید و فوق العاده از شرکت اچ پی است که می تواند برای کاربران  مختلف، به ویژه طراحان کاربردی باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وزیر دارایی فرانسه می گوید، اروپا با اعمال مالیات های سنگین علیه غول ها فناوری قصد حمله به این شرکت ها را ندارد. شرکت های مذکور شامل گوگل، آمازون و فیس بوک می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر قابل حمل و هوشمند MIPOW POWER یکی از محصولات ارزشمندی است که ویژه کاربران برند اپل طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساعت هوشمند Ab Aeterno محصولی است ایده آل که از پلاستیک های بازیافتی تولید شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از غول های فناوری وارد فعالیت های پزشکی شده اند. اما پرسش این است که علت این علاقه به حوزه پزشکی و فناوری های پزشکی چیست؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های جدید از کاخ سفید نشان می دهد که  وزیر دفاع ایالات متحده؛ جیمز متیس از رئیس جمهور این کشور؛ دونالد ترامپ می خواهد بر مبارزه در خصوص هوش مصنوعی با چین متمرکز شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هندزفری های هوشمند موسوم به Earphone M-2 تلفیقی از آرامش و هیجان هستند. درواقع با کمک این هندزفری ها می توانید موسیقی گوش کنید، مکالمه کنید و البته با نویزهای محیطی خداحافظی کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان