arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

معاون هنری ارشاد: پیگیر وضعیت دو چهره تئاتری بازداشت‌شده هستیم

بازداشت دو چهره تئاتری همچنان واکنشهایی را به همراه دارد. معاونت هنری ارشاد جدیدترین فردی است که به این اتفاق واکنش نشان داده است.انتشار یک تیزر از نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که مونتاژی از چند تصویر مختلف و شب آخر اجرای آن بوده عامل بازداشت این دو چهره تاتری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بازداشت دو چهره تئاتری همچنان واکنشهایی را به همراه دارد. معاونت هنری ارشاد جدیدترین فردی است که به این اتفاق واکنش نشان داده است.

روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از پیگیری سید مجتبی حسینی، مسئول این بخش در پرونده بازداشت مریم کاظمی، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و سعید اسدی، مدیر مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

گفتنی است انتشار یک تیزر از نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که مونتاژی از چند تصویر مختلف و شب آخر اجرای آن بوده عامل بازداشت این دو چهره تاتری است.

این دو هنرمند تئاتری برای تیزر نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که در سالن اصلی این مجموعه که به مدت هفت شب به صحنه رفته است عصر دیروز (یکشنبه 18 شهریورماه) به دادسرای رسانه احضار و به دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده، بازداشت شدند و برای آنان وثیقه 6 میلیارد ریالی تعیین شده است.

سعید اسدی، دانش‌آموخته تئا‌تر و سینما، مدرس دانشگاه‌، نمایشنامه‌نویس و پژوهشگر تئا‌تر است. وی مدیریت مرکز تئا‌تر مولوی دانشگاه تهران، دو دوره دبیری جشنواره بین المللی تئاتر فجر و ... را در کارنامه کاری اش دارد و اکنون مدیر تئاتر شهر است.

نظرات بینندگان