arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دستیار صوتی الکسا برای ایکس باکس تا به روزرسانی «اپل موزیک»

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرده است که در تاریخ 14 ژانویه سال 2020 دیگر سیستم پشتیبانی برای ویندوز 7 نخواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی فورد نخستین تصویر رسمی از خودروی الکتریکی موسوم به "ماخ 1" را رونمایی کرد. این خودرو هوشمند رقیبی جدی برای خودروهای الکتریکی تسلا در نظر گرفته می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار صوتی الکسا با ایکس باکس هماهنگ می شود. کاربران الکسا می توانند کارهایی مانند برنامه ریزی روزانه خود را با این دستیار صوتی انجام دهند، این موضوع در مورد دستیار صوتی کورتانا شرکت مایکروسافت هم صدق می کند. اکنون این دو سرویس با یکدیگر در سیستم ایکس باکس وان ترکیب شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اخیرا شرکت اپل از به روز رسانی جدید خود برای برنامه محبوب اپل موزیک رونمایی و در این به روز رسانی تلاش کرده یکی از مشکلات بزرگ این برنامه را رفع کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینستاگرام به روز رسانی شد. در این به روز رسانی از افزونه میانبر اموجی ها رونمایی شده است که کاربران می توانند به سادگی و با دسترسی سریع تر از اموجی های مورد علاقه خود استفاده کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل به تذکر دولت روسیه در خصوص سیاستمدار مخالف دولت؛ الکس ناوالنی توجه کرده و قصد دارد به سفارش دولت ویدئوهای تبلیغاتی وی را حذف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پاوربانک استیکری و بی سیم موسوم به «Attachable» محصولی ایده آل برای قدرت رسانی سریع در انواع گوشی های موبایل است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان