arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷

تصویب اصلاح قانون بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی پس از ۵۰ سال

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه اصلاح قانون بانک مرکزی حدود یک سال و نیم در کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه از سال ۵۱ اصلاحاتی درخصوص قانون بانک مرکزی انجام نشده بود، ضرورت انجام این مهم باعث شد که کمیسیون اقتصادی اصلاح قانون بانک مرکزی را در دستور کار قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح قانون بانک مرکزی که پس از نیم قرن در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته بود، به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز سه شنبه گفت: جلسات مستمر کمیسیون اقتصادی در دو شیفت کاری صبح و عصر در هفته تعطیلات مجلس برگزار شد و بعد از حدود 100 ساعت جلسه تخصصی، اعضای کمیسیون مواد مربوط به طرح اصلاح قانون بانک مرکزی را مصوب کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح قانون بانک مرکزی حدود یک سال و نیم در کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه از سال 51 اصلاحاتی درخصوص قانون بانک مرکزی انجام نشده بود، ضرورت انجام این مهم باعث شد که کمیسیون اقتصادی اصلاح قانون بانک مرکزی را در دستور کار قرار دهد.

نظرات بینندگان