arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰

کمیته انضباطی: کار پرسپولیسی ها در صحنه‌های شادی پس از گل شرم‌آور بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کار زشت بازیکنان پرسپولیس در صحنه‌های شادی پس از گل شرم‌آور بود.

اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و داماش گیلان اظهار داشت: متاسفانه در صحنه های شادی گل بازیکنان پرسپولیس در هر سه گل، شاهد کارهای زشتی از سوی بازیکنان بودیم که دیدن تصاویر تلویزیونی این صحنه ها شرم آور بود. کمیته انضباطی به شدت به این اتفاقات رسیدگی می کند و با خاطیان به شدت برخورد می شود.

وی افزود: رسانه ملی هم در یک کار درست این صحنه ها را در اخبار ورزشی و بازپخش بازی پخش نکرد و فقط یک بار در پخش مستقیم نشان داده شده که جای تشکر دارد.

حسن زاده ادامه داد: متاسفانه از این صحنه ها عکس برداری شده ولی قابلیت چاپ در مطبوعات و رسانه های اینترنتی رسمی کشور به دلیل زشتی ندارد اما در فضای سایبری غیر رسمی عکس ها و فیلم ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسیار بدی برای فوتبال ایران داشته است. علاوه بر این صحنه های زشت هم درگیری در پایان بازی اتفاق افتاد که به آن هم رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: منتظر فیلم ها و عکس های صحنه های مورد نظر هستیم تا حکم لازم را در این باره صادر کنیم و در این باره کوتاه نمی آییم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
1
4
مسئولین محترم تو رو خدا این 2 تا لجن رو از تیم بندازید بیرون . خداوکیلی از صبح نمیتونیم سر بلند کنیم. یه سوال هم از هوادارها: خدا وکیلی سپهر با این 2 تا لجن قابل مقایسه ست؟
نظرات بینندگان