arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷

مدیر مالی تسلا استعفا داد/ بیش از 41 مدیر ارشد ایلان ماسک را تنها گذاشتند

جاستین مک آنیر، مدیر امور مالی  تسلا در بخش بین الملل به زودی این شرکت را ترک می کند. این اتفاق یکی دیگر از سلسله ناکامی های تسلا طی روزهای اخیر را رقم خواهد زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جاستین مک آنیر، مدیر امور مالی  تسلا در بخش بین الملل به زودی این شرکت را ترک می کند. این اتفاق یکی دیگر از سلسله ناکامی های تسلا طی روزهای اخیر را رقم خواهد زد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، ناکامی های ایلان ماسک و تیمش تمامی ندارد و این بار نوبت به یکی از مدیران مالی تسلا رسیده که این شرکت را ترک کند.

ابن روزها فهرستی بلندبالا وجود دارد که نشان می دهد چه تعداد از مدیران تسلا، آماده ترک این شرکت هستند. ناگفته پیداست که خروج مدیر امور مالی از این شرکت با افت شدید ارزش سهام همراه خواهد بود چرا که حضور مدیر مالی قدرتمند نشانه ای از بلوغ یک شرکت است و فقدان وی نشانه ای بسیار منفی برای تیم یک شرکت.

مک آنیر در نامه ای خطاب به همکاران و دوستان خود نوشت: "طی چند هفته گذشته که تصمیم خود برای خروج از تسلا را با دوستان و همکارانم در میان گذاشتم، فرصت داشتم که نقشی جدید در شرکتی متفاوت را بر عهده بگیرم.  من اوقاتی خوش را در تسلا گذراندم و احترام زیادی برای همکارانم و کارهایی که انجام می دادم قائلم. اما اکنون زمان جدایی من از تسلا فرا رسیده است."

او در بخشی از سخنانش تاکید کرد هرگز از تصمیم خود منصرف نمی شود. فهرستی طولانی از مدیران و کارکنان برجسته در هفته های اخیر، تسلا را ترک کرده اند. افسر ارشد حسابداری تسلا، دیو مورتون، اوایل ماه سپتامبر این شرکت را ترک کرد. داگ فیلد، مهندس شرکت، در ماه ژوئیه این کار را کرد و جیم چانوس، مدیر فروش  و 41 مدیر اجرایی دیگر طی سال 2018 تسلا را ترک کرده اند، از جمله گبی تلیدانو رئیس بخش منابع انسانی و معاون بخش ارتباطات سارا اوبراین.

افزون بر این به نظر می رسد برخی از سرمایه گذاران از رفتارهای عجیب ایلان ماسک ناامید شده اند.باید دید سرنوشت این سیستم چه خواهد بود.

نظرات بینندگان