arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷

تیراندازی در کالیفرنیا با ۶ کشته / ضارب هم به همسرش شلیک کرد هم خودش

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که در حادثه تیراندازی در ایالت 'کالیفرنیا' شش نفر از جمله فرد تیرانداز کشته شدند. این حادثه تیراندازی در 'بیکرزفیلد' در جنوب کالیفرنیا رخ داد؛ بنابراین گزارش و به گفته مقامات پلیس بیکرزفیلد، تیراندازی ساعت ۰۵:۲۰ بعدازظهر چهارشنبه (بامداد پنجشنبه به وقت تهران) در بیکرزفیلد در ۹۰ مایلی (حدود ۱۴۴ کیلومتری) شمال لس آنجلس مرکز ایالت کالیفرنیا رخ داد، فرد تیراندز در این حادثه همچنین به همسر خود شلیک کرده است. ضارب در آخر خود را هدف قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که در حادثه تیراندازی در ایالت 'کالیفرنیا' شش نفر از جمله فرد تیرانداز کشته شدند.

به گزارش ایرنا، شبکه‌های خبری 'ای. بی. سی. نیوز'، 'اکونومیک تایمز'، تارنمای خبری انگلیسی 'اکسپرس' و شبکه خبری 'راشاتودی' گزارش دادند: این حادثه تیراندازی در 'بیکرزفیلد' (BAKERSFIELD) در جنوب کالیفرنیا رخ داد؛ بنابراین گزارش و به گفته مقامات پلیس بیکرزفیلد، تیراندازی ساعت ۰۵:۲۰ بعدازظهر چهارشنبه (بامداد پنجشنبه به وقت تهران) در بیکرزفیلد در ۹۰ مایلی (حدود ۱۴۴ کیلومتری) شمال لس آنجلس مرکز ایالت کالیفرنیا رخ داد، فرد تیراندز در این حادثه همچنین به همسر خود شلیک کرده است. ضارب در آخر خود را هدف قرار داد.

رسانه‌های فوق به جزئیات بیشتر این حادثه تیراندازی اشاره‌ای نکردند.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری سی ان ان در دوم اسفندماه ۱۳۹۶ گزارش داده بود: بنابر آمار ارائه شده از سوی 'هرشهر برای امنیت سلاح' (Everytown for Gun Safety)، روزانه بطور متوسط ۹۶ آمریکایی در حوادث تیراندازی کشته می‌شوند که برای هر فردی که به ضرب گلوله کشته می‌شود، بیش از دو نفر دیگر نیز مجروح گزارش شده که از این تعداد حدود هفت نفر کودک و نوجوان هستند که قربانی این حوادث شده اند.

این رسانه خبری آمریکایی همچنین به نقل از ' Gun Violence Archive ' افزود که با شروع سال میلادی جدید تاکنون بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر بر اثر تیراندازی در آمریکا کشته شده اند.

سی ان ان به نقل از آمار ارائه شده از سوی ' موسسه ملی عدل' (NIJ) آمریکا درسال ۲۰۰۹ میلادی، گزارش داد: برآورد می‌شود که از جمعیت نزدیک به ۳۲۶ میلیون نفری آمریکا (۲۰۱۷) حدود ۳۱۰ میلیون شهروند غیرنظامی آمریکا سلاح گرم در اختیار دارند.

نظرات بینندگان