arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷

محمد معتمدی ممنوع الکار شده است؟

محمد معتمدی در صفحه شخصی خود از ممنوع الکار‌ی‌اش خبر داده بود، اما رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ این خبر را تکذیب کرد.سرهنگ نوروزی گفت: هیچ دستوری مبنی بر ممنوع الفعالیتی معتمدی صادر نشده و فقط پلیس برای کنسرت خیابانی در پارک آب و آتش نکاتی را به شهرداری گوشزد کرده است. تذکر پلیس هم این بود که باید قبل از برگزاری هر گونه کنسرت با پلیس هماهنگی های لازم را انجام دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد معتمدی ممنوع الکار شده است؟

محمد معتمدی در صفحه شخصی خود از ممنوع الکار‌ی‌اش خبر داده بود، اما رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ این خبر را تکذیب کرد.

محمد معتمدی خواننده سنتی کشورمان در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که پلیس اماکن تهران به دلیل اجرای کنسرت خیابانی از ابتدای هفته ممنوع الکار شده است.

محمد معتمدی ممنوع الکار شده است؟

سرهنگ نوروزی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ ممنوع الکاری محمد معتمدی را تکذیب کرد و گفت: معتمدی اگر مدعی است پلیس ممنوع الفعالیتش کرده، به ما مراجعه کند تا بررسی کنیم از کجا و چه نهادی این ممنوع الکاری به وی ابلاغ شده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد: هیچ دستوری مبنی بر ممنوع الفعالیتی معتمدی صادر نشده و فقط پلیس برای کنسرت خیابانی در پارک آب و آتش نکاتی را به شهرداری گوشزد کرده است. تذکر پلیس هم این بود که باید قبل از برگزاری هر گونه کنسرت با پلیس هماهنگی های لازم را انجام دهند.

جالب اینجاست که علی ترابی پیش از این در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از صدور مجوز برای اجرای کنسرت رایگان محمد معتمدی خبر داده بود.

نظرات بینندگان