arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷

واکنش برانکو به مشکلات بزرگی که در آستانه بازی با الدوحیل دارد

تیم پرسپولیس روز دوشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران میزبان الدوحیل خواهد بود. برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز صبح قرمزها درباره شرایط تیمش برای بازی پیش رو گفت: " وضعیت خیلی سختی است. بشار رسن مصدوم شده و شرایط او مشخص نیست. سید جلال هم درد داشت و تمرین نکرد. سیامک نعمتی هم محروم است و وضعیت ناجوری داریم! فردا خواهیم دید که وضعیت دقیق بازیکنان به چه شکل است و تکلیفمان مشخص خواهد شد."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

برانکو ایوانکوویچ ممکن است چند بازیکن خود را در بازی روز دوشنبه مقابل الدوحیل در اختیار نداشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس روز دوشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران میزبان الدوحیل خواهد بود. برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز صبح قرمزها درباره شرایط تیمش برای بازی پیش رو گفت: " وضعیت خیلی سختی است. بشار رسن مصدوم شده و شرایط او مشخص نیست. سید جلال هم درد داشت و تمرین نکرد. سیامک نعمتی هم محروم است و وضعیت ناجوری داریم! فردا خواهیم دید که وضعیت دقیق بازیکنان به چه شکل است و تکلیفمان مشخص خواهد شد."

او همچنین گفت: " سیامک نعمتی محروم است و اگر بشار رسن و حسین ماهینی نیز آماده این بازی نشوند بدون آنها بازی می‌کنیم. ما 20 بازیکن و برای آن پست هم چند گزینه مد نظر داریم. فعلا تا دوشنبه وقت داریم. قطعا این مشکل، مشکل بزرگی است اما چه کار می‌شود کرد؟"

وی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: "بعد از بازی قبلی هم گفتم که حساب زیادی روی حضور هواداران حساب باز کرده‌ایم انتظار داریم استادیوم پر از تماشاگر باشد تا بتوانیم با کمک آنها عملکرد خوبی داشته باشیم."

برانکو درباره اینکه الدحیل برای پیروزی در این دیدار به بازیکنانش وعده پاداش داده اما پرسپولیسی‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند تصریح کرد: "طبیعی است که آنها پتانسیل مالی بیشتری نسبت به ما دارند اما گرشاسبی امروز اعلام کرد در صورت پیروزی مقابل الدحیل به بچه‌ها پاداش می‌دهد. در این بخش هم باشگاه در حد توانش تلاش کرده اما باید بگویم قبل از هر چیز بازیکنان برای غیرت و کسب افتخار بازی می‌کنند و هیچ وقت سراغ پاداش را نگرفته‌اند چرا که بازی کردن در آسیا بسیار مهم است و افتخاری خواهد بود برای کشور و خانواده‌شان."

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره شانس استقلال برای صعود به نیمه نهایی گفت: "تا وقتی که بازی ادامه دارد شانس برای پیروزی هم وجود دارد هم برای استقلال و هم برای ما این وضعیت وجود دارد. تا وقتی که بازی تمام نشده است می‌توانیم شانس صعود به نیمه‌نهایی داشته باشیم. در صورتی که استقلال و پرسپولیس هر دو به نیمه‌نهایی آسیا صعود کنند این یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود."

نظرات بینندگان